Kendilerinden uzun boylu erkek istenci kızlarda aşağılık kompleksi belirtisi değil mi?

Her konuda eşitliğin, adaletin savunulduğu, kadın ile erkeğin aynı şartlarda tabi tutulmasını isteyen kızlar neden kendilerinden uzun bir erkek ihtiyacı güderler? Erkek kadından kısa olamaz mı, veya eşit boylarda olmaları genellikle kızlar tarafından kabul görmüyor. Bir erkek asla eşinin boyunu ana kıstas olarak belirlemez iken kızlarda durum neden böyle? Ben aşağılık kompleksine ve Freudun bir kaç kuramına bağlıyorum, ya siz?

Güncellemeler
+1 yıl
Bir kaç yorum haricinde hiç bir yorumu dikkate değer bulmuyorum. Psikoloji bilmiyorsunuz, evrimsel psikolojiyi hiç bilmiyorsunuz, saçma sapan popülist yorumlar yaparak bir şeyler söylediğinizi sanıyorsunuz.
Kendilerinden uzun boylu erkek istenci kızlarda aşağılık kompleksi belirtisi değil mi?
Cevapla