Kızlarda ki "uzun boylu erkek "takıntısının sebebi ne?

1.90 mesela neden?
Neden iyi kalpli bir adam istiyorum demek yerine hemen hepsi yakışıklı uzun boylu diyor sadece.

Mesela hiçbir erkek bir hayalindeki kızı tarif ederken 1.80 olsun demez hanım hanımcık karakterli temiz bakımlı vs. der ama kızlar direkt 1.80 1.90 diye başlıyor yani bunlar erkeğin elinde olmayan şeyler boy uzun olunca ne oluyor size? Yani neden karakter yerine boy? Bu arada 1.78 boyum var komplekslik durumum yok.
Kızlarda ki "uzun boylu erkek "takıntısının sebebi ne?
Cevapla