1,5 yıldır uzak mesafe ilişkisi yaşıyoruz, sevgilim evlenmek istemiyor. Sebebi ne olabilir?

1,5yildir erkek arkadasimla birlikteyiz. Uzak mesafe ilsikisi yasioruz ben yurtdisinda o turkiyede. Iliskimiz cok iyi ilerliyor birbirimize olan sevgimizden suphe etmioruz. Tek sorun: Ben artik evlenmek istiorum ama o beni biraz daha tanimak istiyormus. Yani yasimizda kucuk degil ben 25 o 28, isimizde gucumuzde insanlariz. Belirli hayallerim var mesela genc yasta anne olmak istiorum. Ama konu nzmn evlilige geldimi tartisma oluyr ve Şu an dusunmedigini soyluyor. Hata ustune bide evlenmek istiorsan baskasini bul evlen diyor. Neden boyle yapio? Insan sevdigine git baskasini bul evlenmi der?

1,5 yıldır uzak mesafe ilişkisi yaşıyoruz, sevgilim evlenmek istemiyor. Sebebi ne olabilir?
Cevapla