Arkadaşlar fikirlerinize ihtiyacım var, empati yapıp sizce nasıl davranılmalı?

Eşimle boşanıyoruz, birkaç ay sonra tamamen boşanmış olacağız. İkimizin de kararı kesin fakat ortada şöyle bir durum var. İkimizde cnsl olarak hala birbirimizi istiyoruz aramızdaki tutku bitmedi. Çok olaylar yaşadık ama o an gelince ikimiz de resmen birbirimizi çekiyoruz ve bir şekilde yakınlaşmamız başlıyor. Hiç bir şekilde birbirimize dönmeyeceğiz o beni hala çok seviyor olsa da benim kararım kesin. Siz olsanız bu durumda ne yapardınız? Her şeyi bir kenara bırakıp anın tadını mı çıkarırdınız? Yoksa boşandıktan sonra iki bekar gibi cnsllk mi yaşardınız? Tüm bağlarımız kopsa da bu aramızdaki tutku ve istek kopmuyor. Ve bir çocuğumuz olduğu için bazen çocuk için bir araya gelmek zorunda kalıyoruz anne baba olarak. Ben onu eşimmiş gibi görmüyorum sadece partnerimmiş gibi görüyorum duygusal bağ olmadan. Umarım anlatabilmişimdir :(

Her şeyi boşverip anın tadını mı çıkartmalıyım?
Zor da olsa tamamen alakayı kesmeli miyim?
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Arkadaşlar fikirlerinize ihtiyacım var, empati yapıp sizce nasıl davranılmalı?
Cevapla