Zarif, güzel bir kızım ama hayatımda ciddi birisi olmuyor. Sebebi ne olabilir?

2. Sınıfda geçtim hala birisi yok ya. Karakteri geçtim beni tanımak için teklif eden bile yok;( . Somurtkan birisi de değilim. Standart bir kız da değilim kendime has bir auram var bunun farkındayım ama yok yanii

Zarif, güzel bir kızım ama hayatımda ciddi birisi olmuyor. Sebebi ne olabilir?
Cevapla