
gerçekten günümüzde ki tüm dış etmenlere rağmen ( sosyal medya vb ) bir kadını/erkeği delice sevebiliyor musunuz?

gerçekten günümüzde ki tüm dış etmenlere rağmen ( sosyal medya vb ) bir kadını/erkeği delice sevebiliyor musunuz?
Nadiren de olsa olabiliyor..
Sadece aşk meşk olarak değil, güvenilir insanlar da var.. Dürüst olan, çoğundan farklı, 4/4'lük olmasalar da var öyleleri..
2.5 sene evvel sosyalden biriyle tanıştım gençlik dönemi aslinda güvenli değil ama oldu Bi kere sonra normal arkadaştık ve sevgili olma kararı aldık belli süre sonra Şu an 2. yila çok az kaldı sosyalde beter insan çok ama bana hayirlisi denkgelmis aileside kendi kadar iyi ve çok mutluyum
Ben 2008 yılında msn diye bir program kullanmıştım. Eşimle evlenmeden önceydi. Son 4 aydır sadece KS kullanıyorum 🙂Bence genel olarak sosyal medyanın çok fazla kullanılmaması reel ortama adaptasyon için gerekli 🙂 Sevmekten öte...
Görüyorsunuz bayım, anlatmama gerek var mı? 🙄
Cevap
2Cevap
Bence kimse çıkar olmadan sevmiyor birbirini.
Hayır kimseye güvenmiyorum. Güvenip sevenlerden de maşallahımı esirgemiyorum. Çünkü birine güvenip sevmek jüpiterde su bulmak gibi bişi benim için
Zor ama mümkün diyorum.
Olabilir tabi az da olsa çıkar öyle arada
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?