Kızlarla tanışıyorum ama sonrası gelmiyor, ne yapmalıyım?

Öncelikle Merhaba, 25 yaşındayım, Bi konu hakkında yardım almak istiyorum.
Bir kızla ilk başta tanışıyorum konuşuyorum sonra devamı gelmiyor başlangıç güzel sonuç kötü giyimime konuşmama kişisel bakımıma önem veren egosu havası olmayan içinde bişey tutamayan dobra bi insanım, konuştuğum insanı çok benimsiyorum gerek arayarak gerek mesaj atarak.

nasıl bi yol izlemem gerekiyor ne yapmam gerekiyor şimdiden teşekkür ederim 😊

Kızlarla tanışıyorum ama sonrası gelmiyor, ne yapmalıyım?
Cevapla