Nişanlımın 10 yıllık kız arkadaşına karşı nasıl davranmalıyım?

Nişanlimin 10 yıllık bir kız arkadasi var kardeş bacısi olarak görüyor ama ben bir türlü kıza güvenmiyorum kız evlendi nisanlim asker de gecen gün gelmiş Sabahları yazıyom hep arayacam öğleden sonra diyo
Aramıyo
Valla özledim ya özge
Kaç ay oldu
Gerçekten aklıma gelince kötü oluyorum
Hic değilse konuşabilsek
Ben hic böyle olacağını düşünmedim bana bunları yazıyor kız deli oldum bir şey de diyemedim sanki o nisanlimin sevgilisi gibi onun yüzünden ben nisanlimla kavga ediyorum ve soğuyorum herseyden evlilikten napcagimi da bilmiyorum seni arıyor diye ben aramıyorum diyor kız napcagimi şaşırdım

Nişanlımın 10 yıllık kız arkadaşına karşı nasıl davranmalıyım?
Cevapla