Güncellemeler
+1 yıl
Öncelikle burdan ilk kez soru soruyorum. 3 hafta önce ayrıldığınız biriyle nasıl barışırsınız? Farklı şehirlerdeyseniz? Sizi hala seviyor, kıskanıyorsa ve kavga etmekten yorulduğu için barışmaktan korkuyorsa kendinizi nasıl affettirirsiniz? Ve ilişki nasıl evliliğe götürürsünüz? Bu arada ergenler yorum atmayabilir mi?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Özür dileyerek.
Konuşma ilerlemesi gerekir önce daha yeni barışmışsın. Sen açma evlilik konusunu kaçar evlilikten.
Barışmadık sevgili değiliz şu an
Nasıl barışabilirim onu soruyorum
Yanlış anlama nasıl oldu umarım büyük bir olay değildir
Bir arkadaşı numarasını değiştirmiş. O numarayı bir kadın satın almış. Ben de kadın sanıp kıyameti kopardım ama baya kötü kavga ettim. Detayları anlatırsam şimdi okur falan 😅 zaten ilk kez burada bir şey soruyorum. Sanırım birikmişlik. Uzaktan bir ilişkimiz var. 3 buçuk sene oldu. Sürekli kavga çıkarıyorsun, yoruldum diyor ama hala beni sevdiğini de söylüyor. Kıskanıyor da barışalım diyorum. Barışsak nolcak yine hayal kırıklığı yine kavga gürültü diyor
Nasıl barışabilirim? şu an aramız kötü değil ama sevgili de değiliz. Oğlak burcu bu arada
Nasıl barışabilirim. Sizin yaşınız yakın o da 36 yaşında
Aslında sende haklısın oda sende onu çok sevdiğin belli oldu az tatlı şirin ol 😅
Ya aslında kova kadını olduğum için öyleyim. Aşırı sıcak kanlı, komik olduğumu söyler, herkes. Ona karşı da öyleyim. Sürekli kahkaha atar, esprilerime. Renkli, neşeli biriyim. Hatta yeni tanıyan insanlar sen de dünyanın neşesi var der ama konu kıskançlık olunca ben bile tanıyamıyorum kendimi içimden canavar çıkıyor 😅 burada yazmak istemiyorum ama çok zor şeyler atlattık. İkimiz de ergensin ilişki yaşlarını çoktan geçtik. Sadece nasıl barışıp evlenebiliriz onu düşünüyorum
Kadının kıskançlığı çok kötü ya😅
Hahah o kadın bensem bir de😅 anneme anlattım, hem güldü hem kızdı bana. Sen unut dönmez o diyor zaten seni oyaladın 3 buçuk sene falan diyor
Kızlar istese alttan girer üstten çıkar halleder bu işi sonuçta tatlıyım diyorsun sen bu işi çözen bence😅
Haha istersem Angelina olayım adam Oğlak burcu keçiden inatçı diyorum😅 başka şehirde olmasa şansım daha yüksekti. Şimdi uzaktan ne yapabilirim?
Az kıskandır bence😅 sosyal medyada güzel resimlerini filan koysan kıskansa
Dün akşam mesajlarına geç cevap verdim. Dışarıdasın arkadaşınlasın sanırım dedi 2 kez falan sordu. Başka şeylere cevap verdim. Sonra sinirlendi uyudu😅 zaten aşırı kıskanç. Bence kendi sonumu da getirebilirim. Başkasıyla flört ettiğimi falan zanneder. Zaten sosyal medya hesaplarımı kapattım
Onu aldattığını falan zanneder diye korktum. Evde olduğumu söyledim ve fotoğraf attım. Kıskanıyor musun beni diye gülümsedim. Sabah bir baktım görüldü yemişim. Neyse günaydın yazdım gülücüklü. Galiba iflah olmam ben.
Bence cilveleşiyorsunuz düzelir😅
Bence ben kendi kendime cilveleşiyorum😅 ilişki uzmanlarının yapma dediği ne varsa yaptım😅 neyse önemli olan yaptığım değil yapacaklarım. Şimdi ne yapacağım sorun bu?
Tatlılığa bak😂😅
Teşekkürler😅 Kinaye değilse bunu iltifat kabul ediyorum da konu bu değil😅 Konu 36 yaşında Oğlak burcu bir erkekle nasıl barışılır? Nasıl ilişki evliliğe taşınır?
Doğruyu söyledim ahada buraya yazıyorum sen onu her türlü avucunun içine alacaksın😅
Hahaha inşallah😅 Aslında yan yanayken aşırı eğlenceliyiz ama işte konu karı kız olunca benim devreler yanıyor adam bir şey yapmasa bile içimdeki canavar ortaya çıkıyor. Sonrası kıyamet 😅 Neyse sadece whatsap kullanıyorum. orada da en güzel fotoğrafım var. Onun sevmediği en güzel fotoğrafım😅 Onu dışında durum falan mı atayım? Whatsaptan? Bir de artık ben de mesaj atmayıp yazdığında da soğuk mu mesaj atayım? Yoksa şu an yaptığım gibi hiç bir şey olmamış gibi yüzsüzce flörtez mesajlar mı atayım? 😅
Kesin kıskanacağı bir resim 😅 bence sen dik dur erkeğe fazla yüz verirsen kendinde bir şey var zanneder
Hahaha valla açık saçık bir resim değil😅 sadece ful makyaj var herkesin beğendiği doğada çekilmiş bir fotoğraf biraz Shop da var tabi ahahah tamam😅 attığım günaydın tatlım mesajını sileyim mi o zaman?
Sil bence deşiğimi yap 😎
Sildim artık yazmıycam o yazıp arayana kadar yazıp arayınca da soğuk davrancam. Teşekkür ederim vakit ayırdığınız için 🏵️
Rica ederim ne demek ☺️
Tam olarak ne kadar süre atmıycam 😅 böyle oyunları taktikleri hiç sevmiyorum
Az kurnaz ol 3 gün en fazla😅
Ya o çok inatçı 1 ayı bulur onun bana yazması😅 bir de anlatmadığım şeyler var geçen sene beni çok üzdü. Tamamen bittiğini düşünüp ben de başkalarıyla flört ettim ama kesinlikle aynı anda değil. Buna da beni normal bir erkek arkadaşım teşvik etti. O orada karıyla kızla gününü gün ediyordur sen de otur burada ağla dedi. Neyse zaten uzun sürmedi. Onlarla flört ettiğimi yaşadıklarımı da erkek arkadaşıma anlattım. Erkekler biraz rekabetçi ya çocuk polis ve yakışıklı olduğu için o da kıskandı. Neyse bunları yazmamın sebebi yani bana eskisi gibi güvenmiyor ve kavga edince bunları yüzüme vuruyor ama herkes hata yapar. O da ayrı kaldığımız süreçte bir kızla görüşmüş ama bir şey yaşamamış. Ben de ciddi olduklarını düşünüp flört ettim. Çünkü ben aşık olup evlenmek istiyorum. şu an ki erkek arkadaşımı seviyorum, aşığım ama 3 buçuk senedir tık yok. Ailesi akrabaları arkadaşlarıyla tanıştırdı o kadar. Ailemle tanıştı ilk kez onu tanıştırdım. En son yanıma tatile gittiğimde kavga çıkarmasam bana yüzük almış teklif edecekmiş. Kavga ettiğim için yüzüğü iade etmiş ama arkadaşlarım yalan söylüyordur diye. Neyse ne gerçekten çok üzgün ve mutsuzum. Ben anlamıyorum insanlar neler neler yapıyor. Doğru düzgün adamlarla evleniyor. Kuzenim mesela aynı anda kaç kişiyle konuşuyordu. Arasından en iyisini seçti. Şimdi onunla evli ve mutlu üstelik benden 4 yaş küçük. Ben nerde hata yapıyorum ya. Evlilik meraklısı falan değilim. Sadece sevdiğim adamla aynı evi hayatı paylaşmak istiyorum ve artık hata kavga da istemiyorum ne yapacağım 🙈🙊
Sende boş durmamışın ama arkadaşına inanıp neden flört ettin keşke yapmasaydın belkide sana o akılı veren benle oynaş demek istemişte olabilir, sevdiğin doğru unutamaz bunları mutlaka başına kalkar
Bilmem zaten sonra sildim o arkadaşımı. Saçmalamasın ya ben onu sadece arkadaş gördüm. Ona bakmayacağımı bilir ama erkek arkadaşım da bir kızla konuşmuş. O da boş durmamış yani ikimiz de eşit kusurluyuz. Aldatma yok ayrıyken konuştuk. Ben neden kakıç etmiyorum. Fotoğraf bile attı bana kızıp kızla fotoğrafını attı. Aklıma geldikçe sinir oluyorum. Sonuçta o bırakmıştı o zaman beni. Önceden yaptığım gibi enayi gibi oturup ağlıycak mıydım? Sürekli. şu an sadece netlik istiyorum. Barışmak değil evlenmek de istiyorum. Zaten evlenmeye niyeti yoksa barışmamıza gerek de yok. Sonuç olarak geçmişi konuşmak bir şey kazandırmaz. İlişkimizi yoluna sokup evlilik yolunda ilelerlememiz gerekiyor. İstemiyorsa bıraksın peşimi hayatıma birini alınca gelip kafamı karıştırıp özürler dileyip yalvarmasın. Geçen sene İsviçreden bir arabayla konuşmamı teyzem bununla flört ediyorum diye hayır dedim. Bunları başıma kakıyor benim ya. Sanki kendi akkaşık hiç bir şey yapmadı. Neyse sakinim 😅 Ben şu an sadece ilişkimi yoluna sokup evlenmek istiyorum
Aslında detaya inersen ortada pek bir şey yok belli akıllı birisin o ettiyse bende ettim 😅 yav erkek o konuda biraz daha kıskanç isterki evleneceğinim kadının eline bile sadece ben dokunayım ama işin özünde tatlı birisin o ne kadar inat ederse etsin eminim aklındasındır , az kıskandır çok değil ama wp de güzel resimlerini koy filan var av ben kız olsam vallah erkeği peşimde pervane ederim😂
Bir formüller bulunur ya🤭
Ufak bir detay ben anlatmasam o kızla foto atmıycak benim ölene kadar haberim olmayacaktı😅 neyse işte pek bir şey yok ama o büyütüyor sonuçta o olaydan sonra ben kimseyle görüşüp konuşmadım. 1 sene oldu. Hala mesajları saklamış geçen ss attı böyle bir kin😅 Ya başlarda o da pervaneydi şimdi tersine döndü olay 😅 daha 3 hafta önce benim için kaç km geldi. Fomül ne işte🙂
Sorun nedir tam olarak?
3 hafta önce ayrıldık. Ben kavga ettim. Ben ayrıldım. Sonra o da barışması. Kararımı doğruladı. Beni sevdiğini söylüyor ama sürekli kavga ediyorsun yoruldum yıprandım. Evlensek 1 sene sürmez birlikteliğimiz dedi. 3 buçuk senedir flört ediyoruz. Bu arada o 36 yaşında. Neyse özür diledim. Normal konuşuyor benimle ama sevgili değiliz. Soğuk konuşuyor arada bir işte güzel bir şey söylüyor. İlişkimizi yoluna sokup evlenmek istiyorum. Ne yapcam bilmiyorum
Neden kavga ediyorsunuz Yani hangi konuda sana güvenmiyor
Ayol yazdıklarımı okumuyor musun
Ya okudum ama sorunun derinine in demek istiyorum yani sırf evlenmek için barışmak istediğini değil onu sevdiğin için onunla evlenmek istediğini göster ona eskiden yaptıkların ne ise hangi konuda güvenmiyorsa törpüle kendini
Sırf evlenmek için evlenmek istesem 28 yaşına kadar bekler miydim?
Yasanmisliklar var mı
Var tabiki 3 buçuk sene oldu. Ben onun ailesiyle o benim ailemle tanıştı. Sadece aileler tanışmadı
Nasıl barışabilirim? şu an aramız kötü değil ama sevgili de değiliz. Oğlak burcu bu arada
İşin zor
Bir keçiye flört etsem daha mantıklıydı değil mi
Cokmu inatci
Diyorum ya Oğlak burcu bir keçiye flört etsem daha mantıklıydı
Anladım ugrasma o zaman
Seviyorum
Dm gel istersen
Ben yazamıyorum ki yeni açtım hesabı
Takip at
Ne gerek var? Ben sadece fikir soruyorum, ne yapabilirim diye. Zaten barışınca kapatcam hesabı
Ayrılıp nasil konuşyonuz
İliskiye bagli