3 buçuk senelik ilişkim var. 3 hafta önce kavga ettik. Yanlış anladım, ayrıldık ama konuşuyoruz nasıl barışıp evlenirim?

Güncellemeler
+1 yıl
Öncelikle burdan ilk kez soru soruyorum. 3 hafta önce ayrıldığınız biriyle nasıl barışırsınız? Farklı şehirlerdeyseniz? Sizi hala seviyor, kıskanıyorsa ve kavga etmekten yorulduğu için barışmaktan korkuyorsa kendinizi nasıl affettirirsiniz? Ve ilişki nasıl evliliğe götürürsünüz? Bu arada ergenler yorum atmayabilir mi?
3 buçuk senelik ilişkim var. 3 hafta önce kavga ettik. Yanlış anladım, ayrıldık ama konuşuyoruz nasıl barışıp evlenirim?
Cevapla