2 yıldır nişanlıyım koronadan dolayı düğünümüz olmadı ailem sadece nikah yapılmasına karşı ne zaman yasak kalktı o zaman olacak diyorlar ve nişanlimla aramda baya mesafe var yılda 2 defa görüşe biliyoruz onu da hiç yalnız kalıp vakit geçiremiyoruz 4 yıldır böyle sevgililik sürecinden beri.
Önceden kavga etmezdik son 1 yıldır tartışmalar çoğaldı herşeye sinirlenir hale geldik oysa çok seviyoruz bir birimizi ama artık bitme derecesine geldi.
Zamanında düğünü yapmadılar yasak gelince de yasağı bahane ettiler aileler çok karışır oldu.
Nişanlı 2 yabancı gibi olduk ne yapacağız bilmiyorum.
Eşyalarımız herşeyimiz hazır oysa.
Evlendikten sonra da böyle devam eder mi yoksa düzelir miyiz?
Önceden kavga etmezdik son 1 yıldır tartışmalar çoğaldı herşeye sinirlenir hale geldik oysa çok seviyoruz bir birimizi ama artık bitme derecesine geldi.
Zamanında düğünü yapmadılar yasak gelince de yasağı bahane ettiler aileler çok karışır oldu.
Nişanlı 2 yabancı gibi olduk ne yapacağız bilmiyorum.
Eşyalarımız herşeyimiz hazır oysa.
Evlendikten sonra da böyle devam eder mi yoksa düzelir miyiz?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer