2 yıldır nişanlıyım çok tartışıyoruz evlendikten sonra düzelir mi?

2 yıldır nişanlıyım koronadan dolayı düğünümüz olmadı ailem sadece nikah yapılmasına karşı ne zaman yasak kalktı o zaman olacak diyorlar ve nişanlimla aramda baya mesafe var yılda 2 defa görüşe biliyoruz onu da hiç yalnız kalıp vakit geçiremiyoruz 4 yıldır böyle sevgililik sürecinden beri.
Önceden kavga etmezdik son 1 yıldır tartışmalar çoğaldı herşeye sinirlenir hale geldik oysa çok seviyoruz bir birimizi ama artık bitme derecesine geldi.
Zamanında düğünü yapmadılar yasak gelince de yasağı bahane ettiler aileler çok karışır oldu.
Nişanlı 2 yabancı gibi olduk ne yapacağız bilmiyorum.
Eşyalarımız herşeyimiz hazır oysa.
Evlendikten sonra da böyle devam eder mi yoksa düzelir miyiz?
2 yıldır nişanlıyım çok tartışıyoruz evlendikten sonra düzelir mi?
Cevapla