Kadınlar olarak erkeklere fazla mı yükleniyoruz?

Geçmişe göre evlilik standardımız çok değişti. Şimdi bak benim sevgilim bana bunu alıyor, şov yapmayan adamları istemiyoruz bana çiçekler alsın, hediyeler alsın i, bebek gibi sevsin, güzel sözler söyleşin, her dakika, ilgilensin, peşimden ayrılmasın isteklerimiz bitmiyor. Ben eski sevgilime bunları çok yapardım ve sosyal medya da her anımızı paylaşırdım amacım çok aşk değil arkadaşlarım görsün ne kadar seviliyor desinler diye yapardım (özgüvenim eksikliği) çok pişman oldum çoğunun bunu düşünerek yaptığına eminim. Sevgilim benden ayrıldı ben ona ne verebildim düşündüm aslında ben sadece sevmeye çalışmışım ama hep başkaları görsün diye çok güzel de değilim bu beklentinin nedeni hep karşımızda mükemmel adamı istememizden kaynaklanıyor genelde öyle bir adam olmadığı içinde rol yapıyor çoğu ve sonunda patlıyorlar ve sıkılıyorlar. Sadece beni sevse yetermiş şovlara gerek yokmuş ben çok güzel de değilim neden hep beklentim yüksekti hep birbirimizi taklit ediyoruz çünkü.. o kadar güzel değiliz neden karşımızdaki adam bize köle olsun istiyoruz ayrıca güzel olsak bile buna hakkımız yok bence. Biz Türk kadınları çok güzel olmasına bile gereksiz ego sahibiyiz bence. Beklentisiz olmalıyız.. Sizce?

Kadınlar olarak erkeklere fazla mı yükleniyoruz?
Cevapla