Soruma cevap veren kimse yok mu 2 gündür yazmiyo yazar mi?

😔 2 haftadır konuşuyorduk o yazmisti rutin konusuyoduk normalde de az konuşur instasinda da benden başka kız yok çok dindar birisi az konuşsa bile günaydın yazardı iki gündür ses yok en son o yazmisti ama iyi yazmış ne yazabilirim ki ahlaki güzel bu yüzden çok içim isinmisti yazmak istemiyorum napayım sizce

Soruma cevap veren kimse yok mu 2 gündür yazmiyo yazar mi?
Cevapla