2 gündür yazmayan birine yazmalı mıyım?

Her gece konuştuğumuz sosyal medyadan tanıştığımız biri vardı. Bi akşam davetteydi müsait olunca konuşalim dedim tamam dedi müsait olunca dönücem dedi üstüne bir buçuk gün geçti hâlâ bi şey yazmadı. İmalı tripli bi şeyler yazmalı mıyım?

2 gündür yazmayan birine yazmalı mıyım?
Cevapla