Her gece konuştuğumuz sosyal medyadan tanıştığımız biri vardı. Bi akşam davetteydi müsait olunca konuşalim dedim tamam dedi müsait olunca dönücem dedi üstüne bir buçuk gün geçti hâlâ bi şey yazmadı. İmalı tripli bi şeyler yazmalı mıyım?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
+1 yılBence yazma bir insan sana değer verse yazar zeynep kocagi dinle sen sana biraz taktik verecem aşk konusunda seni aramıyorsa arama sana yazmıyorsa yazma gururun olsun seni sevmiyorsa vazgeç gitsinsana çok aşık olan bir insan seni arar sana yazar sesini duymadan yapamaz senden asla vazgeçmez saçma bahaneler üretmez seni sevmiyorsa bir mezar hazırla kalbinde büyük bir mezar bütün yaşadığınız o güzel şeyleri al kalbindeki mezara at sonra o mezara kendini göm kendi kalbindeki mezarda kendin öl sonra adını al kağıda yaz yak o kağıdı resimlerini sil onun sevdiği hiçbirşeyi sevme naparsa yapsın nereye gidiyorsa gitsin unut kadının biri vardı ben çok çapkın olduğum için beni terketti sonra dedıkı zeynep biz seninle yapamayız dedi kadın bana ogün içimde bir acı vardı kizi aradım rabia uyan konuşacaz dedim seninle bir şey konusacam dedim zeynep senle konuşacak birşeyin kalmadı dedi dedimki bak bir kere dinle tamam anlat dedi sevdiğim kadınsın dedim ayağına geldim yapma bunu bize dedim ağladım oda ağladı sonra o gün kadın olduğu için ona bagiramadim feminist biriyim zaten gittim telefonu kapattım sokağa çıktım manyak derecede acı çekiyorum ağlıyorum kız beni terketti sonra o gün beni terkettiği gün onun ismini bir kağıda yazdım toprak buldum zeynep rabia yazdım kağıda toprağa gömdüm ikimizin aşkını zeynep kendi kendine yemin edeceksin dedim gelse bile affetmeyeceksin o acıyı sana yaşatan kadını affetmeyeceksin dedim kendi kendime bıçağı sapladı böyle kalbimin ortasina bıçağı bir sapladı kalbimden kanlar fışkırıyor sonra ertesi gün beni aradı benim gözler ağlamaktan şişmiş telefonu açtım sen kimsin dedim beni hatirlamadinmi zeynep şakamı yapıyon dedi ben rabia dedi benim için ölmüş birini hatırlamadım dedim noldu dedi kalbimdeki bıçağı çıkar öyle git dedim seni seven kalbim namerttir bundan sonra dedim bitirdim ben doğuştan kız doğdum kendimi erkek olarak hissediyorum kadınlardan hoşlanıyorum ismim zeynep sevgilimin ismi rabiaydi terkettim en sonunda bende onu terkettim sende aynısını yap sen ölsen haberi olmaz bumu sevmek seni bir kere itekleyene gitme birdaha
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılYani isterseniz siz bir yazın hani bu durumda WhatsApp kullanıyorsa WhatsApp'a giriyor mu girmiyor mu ya da belki bir müsait olmadığı durumlar olmuştur isterseniz bir hal hatır sorun öyle bir kaç defa yapın baktınız aynı şeyi devam ettiriyor yani siz yazmadan yazmıyor o dakikadan sonra siz de yazmayın önünüze bakın
00 Yorumla
+1 yılEğer 2 gündür yazmayan birine yazmak istiyorsan, neden olmasın? İletişimi sürdürmek ve onunla bağlantıda kalmak önemlidir. Belki de karşı taraf da meşgul olabilir veya iletişim kurmaktan çekiniyor olabilir. Ancak, sürekli olarak üzerine gitmemek ve karşı tarafın tepkisine saygı göstermek de önemlidir. Dürüst ve anlayışlı bir şekilde ona yazabilirsin ve neden bir süredir haber alamadığınızı merak ettiğinizi dile getirebilirsin. İletişim kurmak her zaman iyi bir fikir olabilir.🌸
01 Yorumla- +1 yıl
Eğer 2 gündür yazmayan birine yazmak istiyorsan, neden olmasın? İletişimi sürdürmek ve onunla bağlantıda kalmak önemlidir. Belki de karşı taraf da meşgul olabilir veya iletişim kurmaktan çekiniyor olabilir. Ancak, sürekli olarak üzerine gitmemek ve karşı tarafın tepkisine saygı göstermek de önemlidir. Dürüst ve anlayışlı bir şekilde ona yazabilirsin ve neden bir süredir haber alamadığınızı merak ettiğinizi dile getirebilirsin. İletişim kurmak her zaman iyi bir fikir olabilir.🌸
Büyük ihtimalle başkasıyla yazışmaya başlamış ve seni yedeklere almış yani vazgeçmemiş ama önceliği de değilsin, vyr kıçına tekmeyi böyle durumlarda duygusal olmana hiç gerek yok, tam olarak da böyle olmuştur.
00 Yorumla
Yapay Zeka Cevapladı
Fenomen
+1 yıl
Merhaba! Ben eğlenceli kişiliğimle buradayım ve tabii ki aşk konusunda bir iki şey biliyorum. 😉 İlk kuralımız ne? Evet, doğru tahmin: Hiçbir şeyi çok ciddiye alma! 🌈 Bu durumda, baskın bir tonla değil ama hafif bir esinti gibi yazabilirsin. Mesela, "Galaksiler arası bir maceraya mı çıktın, uzun zamandır sesini duymuyorum?" diyebilirsin. Hem esprili hem de ilgisini çekersin. Ama unutma, eğer seni gerçekten istiyorsa, bir yolunu bulup döner! 🚀 Enerjiyi yüksek tut, gelen geçen her trende atlamak zorunda değiliz. 😉💫
00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
32
Cevap
23Cevap
+1 yılÖncelikle merhaba :-) Eğer aranızda bir ilişki yok sadece konuşma iletişimi varsa, imalı veya tripli mesajlar yazmayada hakkın yok ama sen yaz içinde kalacağına en fazla ters tepki verir :-)
10 YorumlaNe iması, ne tribi. Böyle şeyler yapmıyoruz ablacım. Ya hâl hatır soruyoruz ya da şarkı gönderiyoruz. Çok konuşmak istiyorsak imalarda bulunmuyoruz, samimi oluyoruz.
03 Yorumla- +1 yıl
Ne iması, ne tribi. Böyle şeyler yapmıyoruz ablacım. Ya hâl hatır soruyoruz ya da şarkı gönderiyoruz. Çok konuşmak istiyorsak imalarda bulunmuyoruz, samimi oluyoruz.
- +1 yıl
@Anıl_82929938 hayatımda gördüğüm en iyi kopyala, yapıştır.
Geri döner o senin bir şey yazmana gerek yok. Senin ona yazman onu ulaşılmazmış gibi yapar. Daha çok kaçar, senin kovalamanı ister. Bence gerek yok ama sen bilirsin.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBenim de böyle flörtleştiğim biri vardı biraz bir konu hakkında kızdım ona mesajjmj bependi yazmdı ben de istenmediğimi hissettim konuşmayı bitirdim hemen tamam dedi ama ben şuanki aklım olsa bitirmek mi istiyorsun yazardım
012 Yorumla
Soran+1 yılÇok mantıklı ama biz flört müyüz ondan bile emin değilim
Cevap sahibi+1 yılKız her gece konuşuyorsun bence flörtsünüz ama sana sadece geceleri yazıyorsa gece yazma bakalık gündüz yazacak mj
Soran+1 yılBana bi yazar mısın sen ya sorcağım çok şey varr
Cevap sahibi+1 yılBacım emin misin snsmöaöa benim sütten ağzım yandı ama jskaöaö
Cevap sahibi+1 yılSen bana istek at ben atamıyorum
Soran+1 yılOlsun bi kızdan fikir almak hep iyidir. Ama burdan yazamıyoruz tg falan var mıı
Cevap sahibi+1 yılYok istek at bana ben de sana atarım yazarsın
Soran+1 yılBen takip ediyorum seni
Cevap sahibi+1 yılAa dur bakayım
Cevap sahibi+1 yılBacım benim seviyem yetmiyormuş yazamıyorum sjamaöaç
Soran+1 yılTelegram yok muu ya
Cevap sahibi+1 yılYok maalesef aç bir fake yaz ordan bana hskslsşs
+1 yılAma bardağın dolu tarafından bak başına bir şey geldiyse veya bir derdi varsa senin bu düşüncelerin sana pişmanlık verir
01 Yorumla
Soran+1 yılDoğru haklısın o ihtimal de var. Ama o ihtimali yazmadan nasıl anlayacağımı bilmiyorum
+1 yılbence hemen yazma hatta yazarsa erkekler önemsendigini görünce değişiyor
20 YorumlaBence yapmamalı hatta iki gün sonra yazan birine sende müsait olmayıp yazdığında hemen cevap almamalı bence 🤔
00 Yorumla
+1 yılHayatında hiç görmediğin Ve dahası görme imkanın da olmayan kişiye bağlanıp gözünde büyütme Hanım Kız Yazık Edersin kendine
00 Yorumla
+1 yılHiçbir şey yazma. O yazınca da hiçbir şey olmamış gibi güle oynaya cevap ver. Umurunda olmasın. Kendini bişey zannetmesin
00 Yorumla
+1 yılBenim de 2 gündür sesi çıkmıyor yazıyım mı acaba 😒
010 Yorumla
Soran+1 yılYaz gitsin yazdım ben
- +1 yıl
Ne yazdın yani ne yazıyım
Soran+1 yılBi sorun yok de mi yazdım ben
Soran+1 yılO da utanmadan yokkk dedi 😒
- +1 yıl
Şimdi bunu yazsam diyicek yok noldu ki falan
Soran+1 yılSen bana yazabiliyo musun kii
- +1 yıl
Utanmaz ya yeminle aynı benimkinin yazacagı şey bu kesin 4 saat sonra falan yokk demiştir bi de 😒😒
- +1 yıl
Gizli profilin yazamıyorum 🥲
Soran+1 yılTam olarak öyle dedi canım ama napıyım yazmak zorundaydım bi şey çekiyo beni
- +1 yıl
Açtım gizliliği takip etsene 😒
+1 yılYani yazabilirsin , hani hersey yolundami diye. Baktin yine tavri falan ayni. Sende yazmasin
03 Yorumla
Soran+1 yılÖyle yaptım. 3 saattir girmedi. Bi sorun da olabilir bilmiyorum
- +1 yıl
Yani olabilir
Soran+1 yılBekleyelim görelim
- Aile & Toplum konusunda 5,9b cevap paylaştı.
+1 yılBöyle tiplere prim verdiniz sürece mutsuz olursunuz
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 922 cevap paylaştı.
+1 yılCok istiyorsan son kez yaz tepkisine göre ilerlersin veya bitirirsin
02 Yorumla- +1 yıl
Cok istiyorsan son kez yaz tepkisine göre ilerlersin veya bitirirsin
- +1 yıl
Eee noldu şimdi
+1 yılYazma at çöpe gitsin
Senin değerli vaktini çalamaz00 YorumlaAile & Toplum konusunda 346 cevap paylaştı. Sana dönmediyse neden yazacaksın? Yazma kendine yönel.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılDefolsun gitsin birak boyle tiplerle bosuna zamab gecirmeyin. Bahane etmis. Konusmak istemiyor. Oncelikleri var cunki
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılKarşı tarafın yazmasını beklemek yerine öncelikli davranıp mesaj atman daha doğru olur. Ne var ne yok diye bir yokla.
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 314 cevap paylaştı. Yazma bence belkide mazereti vardır önce bir araştırma yı dene sen yaz
00 Yorumla
+1 yıldaha iyi hissedebileceği birisini bulmuştur. peşinden koşmayınız, yazacak olan gelecek olan arayacak olan hepsini yapardı. sadece istememiştir.
00 Yorumla
+1 yılYazma kolay yoldan kaçmış birini de bulmuş olabilir başaksıyla konuşuyordur
01 Yorumla- +1 yıl
Yazma kolay yoldan kaçmış birini de bulmuş olabilir başaksıyla konuşuyordur
+1 yılKendini küçük düşürtme bence engelle bu kadar basit
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBence yazma konuşmak isteyen her türlü yazardı
09 Yorumla
Soran+1 yılBence de yazmak istese yazardı. Bir buçuk günde hiç mi aklına gelmedim yani. Diyor bi tarafım. diğer tarafımda, sevgili değiliz ya hem zaten sınav haftamda çok yoğun ve stresli oluyorum demişti diyor😕
Cevap sahibi+1 yılTabikide illa aklına gelir insanın ama dediğim gibi istememiş bence bahane aramaya gerek yok 👍
Soran+1 yılKız kafasıyla görüş almak daha mantıklı sanırım. Başına bi şey gelmiş olabilir diyenler olmuş çünkü son konuştuğumuzda dışardaydı. İyi misin merak ettim yaz diyenler olmuş ve kafam çok karıştıı
Cevap sahibi+1 yılOnu bende düşündüm ama sanmıyorum eğer instadan ekli ise takip ettiği ve takipçi sayısına bak artma azalma varsa ordan iyi mi değil mi anlarsın😀
Soran+1 yılHiçbi değişiklik yok kii aynı
Cevap sahibi+1 yılYani o zaman bilemem işte eğer içinden çok geliyorsa ve pişman olmam diyorsan yaz gitsin ama cevap tatmin etmezse postala
Soran+1 yılOlmam diye umarak yazdım bakalım
Cevap sahibi+1 yılHaber ver 😂
Soran+1 yılGizliden açsan yazardımm
bir kere daha yaz sonra yazm
027 Yorumla
Soran+1 yılO günden beri hiç bi şey yazmadım ben. Ne yazayım?
Soran+1 yılDaha tripli bi şey yazsam?
Soran+1 yılTamamen tesadüfen bi şekilde sosyal medyada tanıştık sonra onun benim memleketimde öğrenci olduğunu öğrendim falan sonra her gece konuşmaya başladık her gün iletişimdeydik yani. 3 haftadır falan.
Soran+1 yılSohbetini sevdim bana iyi gelen birisi canım sıkılıyo dediğimde bile hemen bi şeyler buluyodu yapacak. Ben konuşmaya devam etmek istiyodum. O da istediğini, benden hoşlandığını vs söyledi hatta son gün aramak istedi falan. Sonra davete gitti rahatsız etmiyim dedim. Böyle gidiyor işten
Soran+1 yılBirbirimize şu ana kadar kırıcı hiç bi şey söylemedik hep gayet memnun ifadelerle konuştuk ters bi tepki alır miyim bilmiyorum o yüzden alırsam gereksiz üzülürüm benn
- +1 yıl
Ters tepki alabilirsin bu kadar iyi kalpliliğin inandırıcı gelmemiş olabilir veya bu iyi kalpliliğini kullanmak istiyor olabilir
Soran+1 yılNeden çekinsin ki
Soran+1 yıl@I_was_here nasıl kullanmak?
Soran+1 yılBen çekinmiyorum. O bana yazacağını söyleyip yazmadığı için canım sıkıldı ve onun yazmasını bekledim dün. Bugün de bekliyorum ama yazmadı halâ.
- +1 yıl
İyi kalpliliğini kullanmak mesela senin davranışlarınla kendisini mutlu etmesi sürekli endişlenemen ona yazman veya onu sürekli takip etmen falan 💁
Soran+1 yıl@I_was_here zaten yengeç burcu olduğu için yazıkların çok mantıklı geldi şu an.
Soran+1 yılO neden yazmıyooo
- +1 yıl
Aradan 2 gün geçmiş bu kadar kafaya takmaaaa
- +1 yıl
Burçlarada inanmaaaa
Soran+1 yıl@I_was_here inanıyorumm
Soran+1 yılTamamm
Soran+1 yılYazdım
- +1 yıl
Neden yazıyorsuuunnn 🧐
Aile & Toplum konusunda 382 cevap paylaştı. Bence yazmamalısın
016 Yorumla
Soran+1 yılOnun yazmasını mı bekliyim😕
Soran+1 yılAma hâlâ dönmedi😕😒 döner mi bilmiyorum
Soran+1 yılHaklısın bazen anlık yalnız kalma korkusu ve bana söylediği değerli cümleler yüzünden yazayım diyorum ama yazmamak daha mantıklı sanırım
Soran+1 yılDoğru. Kendimi tutayım ve yazmayım o zaman.
Soran+1 yılAma başına bi şey geldiysee
Soran+1 yılDoğru. Yazmıyorum
Soran+1 yılBenim kararlılık seviyesi😶😕
Soran+1 yılYok değilim çünkü yazdım 😏
hayır yoluna devam etmelisin
01 Yorumla- +1 yıl
hayır yoluna devam etmelisin
+1 yılNayn hayır gerek yok ellerini acıtma
02 Yorumla- +1 yıl
Nayn hayır gerek yok ellerini acıtma
- +1 yıl
Akılsız
Senin ben 4mın4 koyim yaz
014 Yorumla- +1 yıl
Kız adam korkar noldu diye
- +1 yıl
Senin tersin fena senden korkulur
- +1 yıl
Hayatındaki adam o zaman mecbur hanımcı olacak
- +1 yıl
Hayatında biri var mı
- +1 yıl
Peki sanaldan tanışmak sana ters mi
- +1 yıl
Seninle tanışmak istiyorum
- +1 yıl
O zaman
- +1 yıl
Beni ekler misin sana yazayım
Hayır. yazma sakın.
00 Yorumla
+1 yılTakmıyor demek ki düşürme kendini yazma yani
00 Yorumla
+1 yılO yazmıyorsa sen niye yazıyor ki istese yazardi
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,6b cevap paylaştı.
+1 yılTakılma böyle şeylere ya
03 Yorumla
Soran+1 yılNapmalıyım yani?
- +1 yıl
Yazmak isteyen yazar. Kendi hayatına dön. Umursarsan böyle kendini bir sey sanır
Soran+1 yıl😕
Gizli Üye(25-29)+1 yılİyi misin merak ettim vs deyip yaz
08 Yorumla
Soran+1 yılYazıyım mı çok kararsız kaldım ya. Son mesajı o attı ve bana döneceğini söyledi halbuki
Cevap sahibi+1 yılYaz dönmeyince merak ettim de
Soran+1 yılGeç kalmadım mı bunu demek için? Aradan 40 saat geçti de 🙄
Cevap sahibi+1 yılGeç olmuş ama yinede söyle
Soran+1 yılBence bugün de bi bekleyim ya belki yazar o
Cevap sahibi+1 yılBekleme bence
Soran+1 yılBeklemedim
Cevap sahibi+1 yılİyi sonuç alırsın
Sal gitsin başkasını bulmuş
015 Yorumla
Soran+1 yılbirini bulmasından başka bi ihtimal olmuş olamaz mı ya mesela sınav haftası başlayacaktı
Soran+1 yılYazmıyım yani
Soran+1 yılahahaah
Soran+1 yılÇözüm ona yazmamak o zaman
Soran+1 yılYa üstte anlattım aslında. Tesadüf şekilde tanıştık sohbetini çok sevdim iyi geliyodu onunla konuşmak. 3 haftadır falan her gün konuşuyoduk biraz hızlı bağlanıyorum maalesef sanırım
Soran+1 yılSanırım 😒
Soran+1 yılÇaresi neee
+1 yılyazma
025 Yorumla
Soran+1 yılAma muhabbetini flan sevdiğim birisiydi iyi geliyodu bana
- +1 yıl
sen senin kıymetini bilene mucizesin.. kıymetini aptallara verme
Soran+1 yılSon bi şans vermiyim yani
- +1 yıl
kimse ikinci şansı haketmez
Soran+1 yılHaklısın
- +1 yıl
her zaman
Soran+1 yılAhahah o ne ego mu sanki?
- +1 yıl
hayır.. kendimin farkındayım
- +1 yıl
ehehe
Soran+1 yılBurcun neydi senin ikizler mi aslan mı?
- +1 yıl
oğlak
Soran+1 yılgüzelmiş
- +1 yıl
senin?
Soran+1 yılAslan
- +1 yıl
oo hrr de bakiyim
Soran+1 yılahaha ben sana mee de diyo muyum
- +1 yıl
deseydin :)
Soran+1 yıldedim
- +1 yıl
yok sen hrrla önce
Soran+1 yılöyle her zaman hırlamam ben
- +1 yıl
Sen bana bi yazsana
Soran+1 yılnidenn
- +1 yıl
teklif var ısrar yok
Soran+1 yılBu ne özgüvenmiş yaa
- +1 yıl
🤷🏻♂️
Aile & Toplum konusunda 584 cevap paylaştı. Hayır tabikide
10 Yorumla
+1 yılSakın
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 448 cevap paylaştı. Hayir
00 Yorumla
+1 yılYaz knk
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 2,1b cevap paylaştı.
+1 yılYazma
01 Yorumla- +1 yıl
Yazma
- Aile & Toplum konusunda 6,1b cevap paylaştı.
+1 yılHayir yazma
00 Yorumla
+1 yılÇok önemsemiyor ozaman
00 Yorumla
+1 yılYazma
00 YorumlaKesinlikle hayır
00 YorumlaYazsan bir dert yazmasan bir dert
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 18,3b cevap paylaştı.
+1 yılYazma.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılNaptin yavrum
10 YorumlaKaçmış
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılSaçmalama sil gitsin
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılYazma
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılYazma derim
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 3,9b cevap paylaştı. Yazma
01 Yorumla- +1 yıl
Yazma
+1 yılYaz tabi ya
00 YorumlaYazma bence
00 Yorumla
+1 yılYazz
00 Yorumla
+1 yılHayır tabıkıde
00 Yorumla
Devamını Gör(40)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer