Bazen yüksek sesle konuşmam erkek arkadaşımı utandırıyor mu yoksa hoşuna mı gidiyor?

Konuşurken bazen yüksek sesle konuşuyorum heyecanlanınca falan daha sık oluyor ama mesleğim gereği alışkanlık olmuş sanırım. Bazen öyle yükseldiğinde erkek arkadaşım gülerek kahkaha atarak senin bu sesini ne yapacağız vs diyor asla kızmıyor tabiki ama öyle demeside canımı sıkıyor. Hosuna mı gidiyor utanıyor mu anlamıyorum.
Bazen yüksek sesle konuşmam erkek arkadaşımı utandırıyor mu yoksa hoşuna mı gidiyor?
Cevapla