İlk buluşmadan sonra konuşmadık. Siz olsaydınız ne düşünürdünüz?

2 gun once tanısma amaclı biriyle görüstüm görüsme güzel gecti birbirimize sorular sorduk güldük iyi gecti daha sonrasında durakta benımle beraber yarim saat kadar bekledi sen gıt dedigimde bekledi. yanyana yururken yanımdan gecen erkek grubu vardı hafıfce belımden tutarak yer degıstırdık mesela boyle ufak seylerde bile anlam aramak dogru mu bılmıyorum ama daha sonrasında konusmadık duraktayken de memnun oldum dıyerek el sıkıstık ve ayrildik daha sonrasinda konusmadik kendisi yogun calisiyor ondan mi bilmiyorum ama bende yazmadim. siz olsanız ne dusunurdunuz?

İlk buluşmadan sonra konuşmadık. Siz olsaydınız ne düşünürdünüz?
Cevapla