Güncellemeler
+1 yıl
Merhaba yazdım oda merhaba dedi nasılsın dedim iyiyim teessekur ederim ama tanıyamadım dedi bende dedim ki tanımadığın birine neden numaranı veriyorsun ki ses soluk kesildi sizce iyi demismiyim (abisi sormuş oda ver demiş bu ne saçmalıktır sizce.)
Güncellemeler
+1 yıl
Cevap yazmış
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
biz erkeğiz olm kendin gibi düşünme versem nolcak der
Önceden ilgisi vardı ama
çok büyütme kafanda
Aynen haklısın
abisi arayıp sormuş ya oda demiş no ver simdi yazmaya cekiniom hani korkuyom abisi kendi kafasindan mi noyu verdi yoksa çocuğu arayıp sordu mu diye bana abisi şey dedi sen bana sole ben arar solerim sonrada soledim dedi bir dk sana donecem sonra dedi numara vereyim kendiniz halledin
bu nasıl muhabbet yaşın kaç senin
Muhabbet ne alaka çocuğun hesabı yoktu, ingilizce sinavi için abisinden sordum abisi de numarasını verdi.
Gerek duyduğu için yardımcı olacakmış ya hani ve öyle de işine gelmiş olabilir
İşine gelmiş nedir peki?
Sevgilisi yoktur belki aranızda gelişmeler olacak engel koymamak adına dedim ayrıca numarayı dünya bilse ne olacak hiç zararı yok ki kimlik yerine geçmiyor siz fazla takıyorsunuz sadece
Sevgilisi olsa vermez dimi
Yok takmiyorumda abisi arayıp sormuş ya oda demiş no ver simdi yazmaya cekiniom hani korkuyom abisi kendi kafasindan mi noyu verdi yoksa çocuğu arayıp sordu mu diye bana abisi şey dedi sen bana sole ben arar solerim sonrada soledim dedi bir dk sana donecem sonra dedi numara vereyim kendiniz halledin
Sevgilisi olsa vermez diye kural yok verebilir kişiden kişiye değişir
Oda doğru
Sen bu çocuktan hoşlanıyor gibisin
Kendisinin de ilgisi vardı ama bilemedim şimdi yazmaya çekiniyorum wp durumu da ben WhatsApp kullaniyorum çok tuhafıma gitti 🤣
Zamana bırak o yazsın gelirse senindir
Ben onunkini aldim abisi onun nosunu yolladı
İçinden ne gelirse onu yap ucunda ölüm yok ya. d
Merhaba yazdım oda merhaba dedi nasılsın dedim iyiyim teessekur ederim ama tanıyamadım dedi bende dedim ki tanımadığın birine neden numaranı veriyorsun ki ses soluk kesildi sizce iyi demismiyim (abisi sormuş oda ver demiş bu ne saçmalıktır sizce.)
Belki senden başka birine de vermiş olabilir veya unutmuş
Hiç sanmıyorum sanki bilerek yapmış gibi geldi. Ya bu çocuğun bana ilgiisi vardı yani çevremizde ortak aynı ortamda bulunduk bana daha çok umursamıyorum seni havalarında gibi geldi.
Çelişkili ilgilisi olan tam tersini yapması gerekmez mi? Demek ki güvenilmez
Önceden ilgisi vardı işte, ben abisi aracılığiyla dersime yardımcı olur mu diye sordum ee abiside arayıp sormuş bu da demiş numaramı ver ee şimdi nasıl tanımıyorsun 😪🤣🤣
Niye tanımadığına no veriyon dedim sabahtan yazmadı 🤣
Niye inek gibi çalışıyor mu neden o
Ya onu boş ver yani kısaca senin abin dese bir kız sana diyor ing. Sinavimi yapar mısın sende abine desen no mu ver sonra tanımıyorum desen saçmalık degil mi ne diyeceğini bilemedi galiba üç saattir yazmadığına göre.
Abisi öyle demiş sana belki sormadı her şey olabilir herkesin her dediği doğru olsaydı
Ee o zaman demek ki abisi kafasından noyu verdi 😪🤣 peki ben nasıl dedim ama tanımadığına niye no veriyon
Sanane keyfimin kahyasımısın derse Ebru polat gibi. d
Ahhahaha 🤣 valla demek ki ne diyeceğini bilemedi iki saattir yazamiyor 🤣
Cevap vermiş demiş ki haberim vardı tanıyordum ama numarayı çıkartamadim demek istediğim sana nasıl yardımcı olabilirim demiş bende diyeyim mi hiç konuşmadığın bir numarayı cikartamaman doğal
De gitsin bakalım
Çok üstüne gitmeyeyim sizce normal mi haberi varmış ama. numara cikartamamis
O kadar düşündü diyorsun ne malum doğru dediği
Ya 10 saat sonra cevap verdi... E şimdi numara cikartamamak ne alaka ki? Zaten benden mesaj geleceğinin farkindaymiş haberim var demiş
Sallamayan kişiden hayır gelmez
Sallamamak mi yoksa, baştan tanimiyorum havalarına girip cool olma saçmalığı mi
Baktı bence ben yutmadim lafı yapıştırdım bı sefer düşündü ne yazsam diye
Kaçan kovalanır
Bence dedi ki ben diyeyim tanımıyorum felan, sonra baktı ki ben laf çaktım oda dedi kız doğru söylüyor tanimadigi kişiye niye numara versin ki 🤣 sonra sırra kadem basti işte akşam yazabildi demiş işte haberim vardı tanıyordum ama numarayı cikartamadim sanki numara ne alaka lan numara cikartamamak ne 🤣🤣🤣
Bilmediğin numarayı nasıl çıkaracak zaten ezbere biliyor
İşte bana da o saçma geldi zaten tanımadığın numarayı nasıl cikartacaksin ki.. cikartman için sürekli konuşman gerekm
He he he de işte. d
He he de geç mi diyon 🤣
Aynen ne uğraşıyorsun çocukla
Uğraşmıyorum ki kendisi tanımıyorum diyince bende sinirlendim lafı yapıştırdım.. oda mecbur dedi evet tanıyorum v. s kendisi yapmasaydi ben hiç laf cakmayacaktim
Sen hiç tanıma 😄
İlk ben yazdım nasıl tanimayayim 🤣🤣🤣🤣
Yazma olsun bitsin. d
Evet ya numaranı cikartamadim sanki ona bussuru kız yazıyor oda diyor acaba bu kim sjkskss
Yazmadım valla 🤣 yarina kadar yazmayacam
Hiç yazma yüz verme onda senden çok varmış zaten
🤣🤣🤣 aynen valla yaa canım herif görüldü atayim
Görüldü atıp yazmamak daha mantıklı jsjjs kafama eserse yazarım
Nasıl fikir
Sanada eğlence çıkmış olur
Eğlence mi bilmiom ama bir erkek neden tanımıyorum havalarına girer sonra rezil oldu tanıdığını soledi
Beyin kalmamış
Kimde ya 🤣🤣
Unutuldun. d
Ne diyon ya 🤣🤣
Çocuk taktik biliyor seni kendine çekmeye çalışıyor
Sictigimin taktiği
Ben sana donecem diyip donmeyeyim🤣 nasıl fikir Avrupa yakasında görmüştüm
Burdan peşinden koşan sen görünüyor
En iyisi baya bir süre yazmamak
İlla yazacam onsuz olmaz diyorsun vay be
Geç onu şimdi ne taktiği yapıyor bu 🤣 ya bak ingilizce sınavım için ben yazacam dedim ee simdi çocuk dedi sana nasıl yardımcı olayım nasıl yazmayayım?
Köprüyü geçene kadar yaz işin bitince çöp tenekesine at
Ajajjsjsjs sende gıcık kaptın bu çocuktan galiba
21 yaşında ama nasil fena ya
Yaşı değil işlevi önemli. d
Yav işte ne bileyim 21 yasinda ama taktik bbiliyor diyorsun
Umursamıyor işte
Aynen biliyor valla umursamamazlik büyük bir taktik çok doğru
o ışığı görmüştür diyeyim kibarca :D
Merhaba yazdım oda merhaba dedi nasılsın dedim iyiyim teessekur ederim ama tanıyamadım dedi bende dedim ki tanımadığın birine neden numaranı veriyorsun ki ses soluk kesildi sizce iyi demismiyim (abisi sormuş oda ver demiş bu ne saçmalıktır sizce.)
ucuz numaralar bende yapmıştım benzerini işe yarıyor ama :D
Ucuz numara ama sinir bozucu olan neden yapar ki 🤣
amaç ilk aşamada dikkat çekmek ;) dikkat çekerse sen onunla ilgilenirsin vs. vs. :)) çocuk amacına ulaşmış şimdiden hayırsılı demek düşer bize alksdja
Ee hâlâ üç saat geçti yazamadi galiba lafim iyi oturdu sence dedim beni tanımıyorsan nie numarani veriyon
bekletmekte bir taktik karşındaki tam bir zehir bilgin olsun :D
21 yaşında neyin zehiri.. ee peki ben ne dedim ama dedim madem tanımıyorsun nie no veriyon şimdi bence biraz morardı sence.
morarmaktan ziyade kız benimle ilgileniyor gibilerinden hoşuna gidip kıs kıs gülüyor olabilir. merak etme bir müddet sonra sana dönüş yapacaktır. ben 3 gün sonra dönmüştüm :)
Kusura bakmasın kendisi ilk ilgilendi 🤣 yoldan görünce heyecanlanmalar bakmalar lan sen heyecanalip baktığın kişiyi nasıl tanimiyosun 🤣 ilgilendiysek ilgilendi ayıp değil ya 😪🤭 kıs kıs gulebilir ama sinirlendiği mi anladi bence ilk merhaba yazdım hemen yazdı daha sonra ben beklettim oda bekletip yazdı 😪🤣
benim yazdığım kıza da ben ilgiliydim onu tanımadığımı sanıyordu ama hakkında pek çok bilgim vardı ahh ahh hızlı zamanlarımız işte :) sen bence beklemede kal ;)
İşte o ilk ilgiliydi tamam ben yazdım ama dedi tanımıyorum felan 🤣 bekliyorum ztn ama zoruma gitti yaptığı herhalde direkt sazan gibi atlamamak için bu tarz saçmalığa başvurdu.. ayrıca benden hoşlanan benimle gelip konuşan çocuğa da hak helali için yazmıştım oda demişti kimsin tanimiom haaa tanıdım. liseden dndmd
Cevap vermiş demiş ki haberim vardı tanıyordum ama numarayı çıkartamadim demek istediğim sana nasıl yardımcı olabilirim demiş 🤣 bende diyeyim mi hiç konuşmadığın bir numarayı cikartamaman doğal 🤣
Şşt gittin mi gelismeler varr