Sevgilimi ablama anlattım yüksek bı bölümde değil diye kötü yorum yaptı hiç isinmsdim diyo fotoğrafla. Siz olsanız napardiniz?

Sevgilimi ablama anlattım yüksek bı bölümde değil diye kötü yorum yaptı. Siz olsanız napardiniz?
Sevgilimi ablama anlattım yüksek bı bölümde değil diye kötü yorum yaptı hiç isinmsdim diyo fotoğrafla. Siz olsanız napardiniz?
Cevapla