Eski kiz arkadasim beni terk etti canimi yakarak, yaşattıgını yaşar mı?

Merhaba arkadaslar benim 2,5 yillik bir iliskim vardi kiz arkadisimi cok seviyordum. Ama iste zamanla kavgalar falan arti. Pek anlasamiyorduk son zamanlardir. Yani biraz toxic bir ilişkimiz vardı. Iste benim eski sevgilim beni baskasi icin terk etti. Kavga ettik arkadaslar o kavga onun yuzunden cikti. Iste kavgadan sonra iletisimi kesmiştık bir buçuk haftadır. O arada baskasini bulmus. Benim bundan haberim bile yoktu. Bende yazdim ona ses cikmayincik. Bitti dedi bana, bende yazdim neden bitti su bu dogru duzgun aciklama bile yapmadi. Beni sonra engelledi bende peşinden koştum ondan sonra. O beni her defasında kovdu, yanina bile yaklastirmadi, bende bilmiyorum tabı yeni sevgili yaptığını. Ama oyle seyler soyledi ki bana çok ağrıma gitti. Bende ondan sonra onun peşini bıraktım. Biraktiktan bir gun sonra bana yazdi, yeni sevgilisi ile fotograf atti bana arkadaslar gercekten o an yikildim canim cok yandi hatta bile bile canimi yakti. Fotoğrafı atmadan önce bu fotoğraf senin canini cok yakicak diye yazdi. Neden yaptin dedim engelledi. kac aydir kendime gelemedim cunku cok sevmistim. Sorum bu yaşatıgını yaşar mı?
Eski kiz arkadasim beni terk etti canimi yakarak, yaşattıgını yaşar mı?
Cevapla