Aman akrabalar görmesin, iş ciddileşsin sonra atarız...
Peki sen, sevgilinle fotoğrafını sosyal medyada paylaşır mısın?

Aman akrabalar görmesin, iş ciddileşsin sonra atarız...
Peki sen, sevgilinle fotoğrafını sosyal medyada paylaşır mısın?

Kıskanırım onu ben, kıskanırım kalbimden bu nasıl aşk Allahım öliciiğiim derdinden :D
paylaşmam. Hiç bir şeyini hiç kimseyle pay-la-şa-mam
Cuk oturdu :D
Paylaşırım ben. Akrabalar görse ne görmese ne sinir oluyorum o bahaneye. Çevremde bazı arkadaşlarım var mesela 2 yıl olmuş hala fotoğraf paylaşmıyor, kimseye söylemiyor sevgilisi olduğunu. Çok saçma geliyor bana.
Cevap
7Cevap
Ciddi bir şey olmadan paylaşmazdım. Ne zaman ciddi bir ilişki olur o zaman paylaşırıdım.
Ksde paylaşırım, instada olmaz fake gibi zaten gerek yok
Tabi ki paylaşırım
Yani paylaşabilirim elbette ama ilişkinin ciddi bir boyuta gelmesi gerekir.. Çocuk oyunu değil koy kaldır.. Keyifli günler..
Millet beni ilgilendirmiyor. İlgilendirmediği için paylaşma gereği duymam
Çatır çatır paylaşırım be 😅
Paylaşırım, o da paylaşmalı. Fotoğraf alt tarafı. Mahremiyet yok ortada.
Post olarak atmam da hikaye olarak atabilirim
İş ciddiye bindikten sonra paylaşmak daha mantıklı
Bu tür paylaşımları seven biri değilim.
Çok çok özel, güzel bir anım olduğunda belki...
Olsun da bakarız. Bu saatten sonra da öyle boş bir ilişki için uğraşmam zaten.
Instagram, twitter falan hiçbir yere kendi fotoğrafımı atmıyorum. Sevdiğimin fotoğrafını neden atayım?
Sosyal medyam yok ki 🤣🤣
Turan çarpsın yok hocam 😁
Ben x kuşağıyım. Bize ters bu işler
Olur neden olmasın
Yerel medyada paylaşırım sosyal kesmez beni
Paylasmam cunku sevmiyorum
hayır
Evlenmeden paylaşmam.
paylaştım evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?