Ne düşünüyorsunuz? Ne söylemek isterseniz saatlerce konuşabilirim... ?

Merhabalar!
Beni mazur görün, söyleyeceklerimi ergenlik deyip geçistirmeyin lütfen. Çok olgun düşünen , olgun hareket eden birisiyimdir. 19 yaşındayım ve 13 yaşımdan bu yana , benden 30 yaş büyük bir ünlüye ileri derecede aşığım. 6 sene evvel sinemada bu adamın filmini izliyordum vee.. ilk gördüğüm an içimde çok garip bir duygu oluşmuştu. O gün başladı her şey... Şiirler, şarkılar , romanlar yazdıracak kadar aşık etti beni kendisine. Bu aşk yüzünden hiç sevgilim olmadı. Tam başkasından hoşlandım diyorum , bu sefer bu adamdan vazgeçiyorum diyorum... Olmuyor kardeşim... Yine dönüp dolaşıp bu adam geliyor aklıma. Flört falanda edemiyorum. Sabahtan akşama kadar aklımda. Hatta bazen rüyalarıma giriyor. Müzik dinlediğimde, yemek yediğimde, dolaştığımda yani kısaca her an her saniye onu düşünüyorum. Adamın hayatına birilerinin girmesi beni üzmüyor veya kıskandırmıyor. Evlenip mutlu olmasını, onu mutlu görmek istiyorum. Daha önce birkaç olaya bulaşmıştı bu adam. İnanın bana , onunla birlikte benim de ciğerim yanıyordu. Canının yandığını hissedebiliyordum. Bildiğiniz acıdan depresyona girmiştim. En son, daha fazla yıpranmamak için adamdan uzaklaşmaya karar vermiştim. Yaklaşık
2 senedir hiç sosyal medya hesaplarına vb bakmıyordum , fotoğraflarını yırtmıştım nefret etmeye çalışıyordum. Aslında nefret etmiştim de. Yine aklımdan çıkmıyordu tabi ama en azından eskisi kadar değildi. Aman geçti gitti, artık sadece benim eskiden sevdiğim bir ünlüydü o kadar diyordum ki... Geçen kendimi durduramadım 2 senenin ardından sosyal medyasına göz attım. Onu unutamadığımı, hâlen içimde ona karşı bir şeyler olduğunu fark ettim. Şimdi tekrar eskisi gibi oldum. Şimdiye kadar adamın hayatına bir sürü kadın girdi, şahsen üzülmüyordum. Aksine evlenip, mutlu olmasını istiyorum. Beni biraz biraz tanıyor bu arada. Yani kendisine e-mail , yorum, mesaj atiyordum ve hikâyelerime etiketliyordum. Hikâyeme etiketlediğimde bakıyordu bu arada. Kendisi hakkında birkaç bir şey yazmistim, o da bu yazıları paylaşıyordu. Yani beni az da olsa biliyor. şu an unutmuştur gerçi de neyse. Sizi sıktıysam , çok özür dilerim. Derdimi anlatacağım, anlatsam da beni ciddiye alacak kimse olmadığı için sizlere yazmak istedim. Hiç görmediğim, hiç göremeyeceğim insanlarla dertleşmek, bu insanlardan tavsiye almak bana iyi gelir belki diye düşünüp buraya yazmak istedim. Esenlikler dilerim🌸🙏

Ne düşünüyorsunuz? Ne söylemek isterseniz saatlerce konuşabilirim... ?
Cevapla