Konudan bağımsız konuşulan insan önemli... Kafa dengimiz ise içtiğimiz içeceğin rengini bile saatlerce konuşabiliyoruz sanki... Sizce?

#elfida❤️❤️
Konudan bağımsız konuşulan insan önemli... Kafa dengimiz ise içtiğimiz içeceğin rengini bile saatlerce konuşabiliyoruz sanki... Sizce?

#elfida❤️❤️
Bir şey söylesem Yani nasıl anlatır bilmiyorum da belki kadınlar gibi bir sürü şeyi saatlerce konuşabilirim o kadar çok isteğimi arzuma Ne bileyim dokunabilmeyi Onun ruh halini kadının seni geçtiği dalgadır erkeği anlamamasını kadını asla sevmediğini Yani o kadar çok bir şey konuştururum bir şey ve çok istediğim şey ne biliyor musun Ya bir kadını alıp yatağa atıp rahatla ilişkiye girmek daha sonra sabahlara kadar Onun yüzünü öpmek istiyorum ya dudaklarını g**********
Kitaplar, filmler ve gündem. Genelde haberler konusunda aktif bir insanım. Dünya gündemini takip etmeyi seviyorum. Bunun dışın film ve kitap kültürüm iyi olduğu için bu bunlar üzerinden konuşmayı severim.
Saatlerce konuşabileceğim konuyu tamamen karşımdaki insan belirliyor, nabza göre şerbet muhabbeti. Her insanla her konu hakkında konuşulmaz. Ama genel olarak biriyle kafam uyuşuyorsa o sohbette her konuyu ele alırız, konu konuyu açar, saatlerce sıkılmadan konuştuğum arkadaşlarım var
Bir resimle özetlenmişim yine.

Bazen saatlerce konuşurum, herhangi bir konuda. Bazense bir dakika bile ağzımı açıp iki kelam edesim gelmez. Ve tabii sevdiğim, hakkında bilgi sahibi olmak istediğim konular var. Ve soru tarzını çok sevdi₥
Eic 🍁🍃
😘💐
Cevap
18Cevap
Evet benim oturup saatlerce konuşabileceğim konular var mesela aşk konuları kişilik karakter konuları ve filmlerden bahsetmeyi çok seviyorum bu yüzden de kafa dengi arkadaşım olursa bunları konuşmak isterdim ben daha çok.
Ya, o kafama uyan insanı bulsam zaten kesinlikle konu ayırdetmem, her konuda sabahlara kadar konuşurum da dinlenirim de 😍
Dinlerim yazmıştım 😁
Tamam 😃👍
Evet oturup saatlerce anlatırım konuşurum da kimsenin kimseye tahammülü kalmadığı için anlatmaya değer kimse yok, insanların konuşmaya başlayınca kaçıp gittiğini görüdüğümden beri...
Elbette var.. Fakat konulardan ziyade karşımdaki insanla uyumluysak eğer her konuda astral seyahat yapabilir ve rahatlıkla beraber saçmalayabiliriz.. Keyifli günler..
Anlatacak konuları keyfim yerinde olması lazım hani o havayı yakalamak lazım diyelim.. tekrar yeniden başlamak zor geliyor bana.. hep aynı şeyler senaryolar değişiyor..
Konudan konuya atladığımız, saatlerce sohbet ettiğim arkadaşlarım var. Her konudan bilgi sahibiler o yüzden sohbetimiz tıkanmıyor hiç 😌
Sohbetim çok iyidir. Yeter ki karşımda ki insan sohbet etmeyi bilsin. Sabaha kadar sohbet konusu yaratabilirim
Saatlerce konuşulacak konular var ama saatlerce konuşulacak kafa yapımıza uygun kişi yok o kişiyi bulmak da zor
Seyahat gezi hakkında konuşabilirim bende çok gezen biriyim
Detaya katılıyorum. Konudan çok konuşulan kişi daha önemli
Farketmez saatlerce sohbet edebilirm konudan konuya atlarım tek sıkıldığım konu siyaset
Hesabımla alakalı sıkıntı olunca dönememiştim sana kusura bakma
Bu karşımdaki insana bağlıdır. Saatlerce konuşulur, konu konuyu açar...
yalan yok hiç bir konuyu saatlerce konuşmam boğar bi yerden sonra her şey tatında güzel
Her konuda bir fikrim ve konuşacak kapasitem var bende saatlerce konusabilirim
Ben her konuda konuşurum yeter ki karşımdakiyle frekansım uysun...
Off.. o kadar çok var ki, ama bende doğru kişi olsa da anlatacak güç yok..
Var hemde çok var yarina saklıyorum kafamı dagıtcam
frekans uyumu olunca sacmalasan bıle muhabbetını seversın
Var elbette ama konuşmaya halim yok...
Bence de konu değil de, konuştuğun kişi önemli..
Siyaset haric her konuda konusurum.
Yok o kadar geveze değilim :))
Evren konusunu konusabilirim.. ve egitim.
Var evet
Evet var
Elbette var
Deneyebiliriz
Var evet
Yoktur
Her şey
Evet
tabikiii
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?