Baktığımda cidden konudan çok bağımsız konuşulan insan çok önemli. kafa denginde biri varsa eğer içtiğimiz içeceğin rengini dahi en ince ayrıntısına varana kadar saatlerce konuşabiliyorum...

#derinmavi
Baktığımda cidden konudan çok bağımsız konuşulan insan çok önemli. kafa denginde biri varsa eğer içtiğimiz içeceğin rengini dahi en ince ayrıntısına varana kadar saatlerce konuşabiliyorum...

#derinmavi
Evet var.. Konudan ziyade sohbet ettiğin kişi önemli.. Çünkü karşımdaki insan kafa dengim olmazsa bir süreden sonra sıkılırım ve konuşulacak hiç bir şey kalmaz.. Susup otururuz..
şu an için gerçek hayatta yok ama sanalda bir kaç kişi var samimi olduğum zaten bu siteden. onlarla da saatlerce konuşabilirim tabi ki de. yani her konu olabilir fark etmiyor benim için. ☺️
Genel kültür olarak kendime güvenen bir insanım. Hemen hemen her konuda konuşabilirim. Özellikle filmler ve kitaplar hakkında saatlerce konuşabilirim.
Evet. Saatlerce hayatımdaki her ayrıntıyı konuşup onların her ayrıntısını dinleyebileceğim, yeri gelip birlikte saçmalayarak neye güldüğümüzü unuttuğum dostluklarım var. İyi ki varlar.
Cevap
24Cevap
Evet, saatlerce konuşabilirim dediğim @izmirli2735 :) bizim konularımız bitmez zaten. Saatlerce bir konuda takılıp kalmıyoruz genelde. Ordan oraya..
Doymuyorum, doyamıyorum..
Günüm sesini duymadan aymıyor, sana bağımlı olmak ne güzel bir bilsen..♥️💫
Bazen konuları bile sonlandırmadan başka konuya geçip, sonra biz ne konuşuyorduk ya diyoruz..🙈😅
İşte bu hallerimize bayılıyorum. Ne yerini alabilirler, nede seni. 🫠
Seviyorum seni kadın..♥️💫
@İzmirli2735 ben de seniii ♥️
Kafa dengi bir kaç kişi var onlar iyi ki varlar. Konu olarak fark etmiyor yeter ki kafa dengi biri olsun 😌
Hıhım evet var bugün bizzat kendi ayaklarımla vedalaşmaya gittim🙃
bir söz okumuştum o kadar doğru ki insan hep sevgiyi arar daha sonra hiç böyle düşünmediği bir yerde bulur bulduktan sonra da hemen kaybeder. O kadar doğru ki
korku filmleri, fantastik macera kitaplar, bilgisayar oyunları ve yabancı dil üzerine bi dünya konuşurum herhalde. ama bu saydıklarım üzerine konuşabileceğim insan henüz yaratılmadı sanırım. denk gelemedim 🤷🏻♂️
Sırrı Süreyya Önder.. saatlerce muhabbet edebiliriz.. onu her dinledikçe 10 yıl gençleşiyorum koparıyor beni gülmekten iyi adam.. ha Bir de Hasan Can Kaya var
Oturup bütün gün siyaset konuşabilirim ama iç karartmaktan başka bir şey değil, hiç tavsiye etmiyorum. Düştüm bir bataklığa çıkamıyorum. Ahh twitter.
Var tabii ama tek başına konuşamazsın. Karşılıklı olmazsa bu monolog olur. Yani dediğin gibi karşıdakine de bağlı bu ~ ℳ
Giderek azalıyor ruha dokunan insanlar..
Tüm zaman dilimlerini harcayabileceğim insan sayısı oldukça az.
Var evet. Susmadan her konuda konusacağım arkadaşlarım var. Biri bitse başka bir şey buluyoruz.
Dostlarım. Zırt pırt konuşmayız. İki üç ayda bir iki defa anca. Ama bir konuşmaya başlarız saatlerce.
Sohbetleriyle bana huzur katan keyif veren ve saatlerce konuşsak bile bikmadigim arkadaşlarım var.
Konu ne olursa olsun saatlerce konuşabilirim.. evet kafa dengi önemli
Belli 😃
Offf ya hiç çekilmez abi o ne ya muhabbet öyle bişey değil
Başta eşim var.
Daha sonra bir kız kardeş gibi gördüğüm arkadaşım.
Olmaz mı.
1 elin parmağını geçmez.
Bana da yeter zaten.
Fazlasına gerek yok.
Telefonda konustugumuzu birde yuzyuze konusuyoruz bu durum hiç sekmez
Var ama o kişi sayısını minimuma indirdim kafam rahatladı
Bu hayatta ki en iyi arkadaşım eşim her konuyu çok rahat konuşabiliyoruz saatlerce
Ne kadar güzel en değerli şey... bir ömür geçecek çünkü..🌷
Sadece konuşabildiğim bir erkek arkadaşım var. Yıllardır birbirimizi tanırız. Birbirimize de kefil dahi oluruz.
Evet böyle biri var hayatımda iyi ki de var. Saatlerce konuşup hiç sıkılmadığım..💚 sevgili atakanıma burdan selamlar
Evet var.. Keyifli günler..
Ne yazikki yok ne gercek hayatta ne burada ne sanal
Var var
Kim kim ooooo 😃😃
Kapı mı çaldı jsj
İveettttt
öyle kimse yok herkese uyum gösteremiyorum
Herkese gösterme zaten.. ama olması için de biraz çaba gerekiyor olabilir
O çaba yok işte bende yoruldum artık 😐
Haklısın:(
Var bir kaç tane arkadaşım
Ne mutlu onlar iyi ki varlar:)
Vardır elbet insan bulmak istesin yeter ama doğru kişiyi kimse görmez
Birkaç arkadaşım var. Arada uzun uzun konuşuruz.
Öyle iyi gelen birkaç kişi var❤️
Hayır çabuk sıkılıyorum
Var.
Ağalar ile 7 saat siyaset konuşmuştuk
Olması için çabam var 😊
Yokk
Felsefi temalar sanırım
evet var ama farklı şehirlerdeyiz
Konu var kiş yok
Hem var hem yok
Siyaset reco
Felsefe, metafizik, tarih.
Var tabii kk
Evet
Hayır yok.
Var evet
İvit.
evet var
Yok yaa olsa keşke
Maalesef yok
Hic kimse yok ya
Varrrr
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?