Kısa erkek yakışıklı bile olsa en başta kaybetmişmi olur sevip aşık olmazmısınız?

Evet genetik yapacak bir şey yok boyum 1.70 hoşlandığım kız ise1.65 veya 1.66 açılacağım tipim, kişilik ve kültur olarakta iyiyim ama boy konusu hep öz güvenimi kırıyor maalesef sizce abartiyormuyum yoksa zihnimdeki kadınlar boya çok önem veriyor boy yoksa -10 geridesin düşüncesi abartımı samimi olun ama teselli değil dost acı söyler gibi

Kısa erkek yakışıklı bile olsa en başta kaybetmişmi olur sevip aşık olmazmısınız?
Cevapla