Ay tutulmasını izlesin diye kız arkadaşımı uzay üssüne götürüyorum, abartıyor muyum?

Ay tutulmasına çok hevesli. Bu sebeple kız arkadaşımı Erzurum Palandöken uzay üssüne VİP izleme alanına götürüyorum. Tam teşekküllü teçhizat, yol ve bütün masraflar dahil 50 bin lira tuttu. Sizce abarttım mı?

Ay tutulmasını izlesin diye kız arkadaşımı uzay üssüne götürüyorum, abartıyor muyum?
Cevapla