Sizce mantık evliliği ne kadar doğru nişan yapacağız ne yapmalıyım?

Hayatımda biri var karşıma direkt evlenme niyetiyle geldi arkadaşım tanıştırdı çok sevilen biri temiz niyetli yani ben de uzun süre birini sevdim olmadı fakat mantık evliliği yapmaya karar verdim sevgilim iyi biri ama çok yaşlı gösteriyor kilosu da var saçı kel ve tip olarak ne arkadaşlarım ve çevrem beğenmedi ailem zaten hani yakıştırmadı haklılar ben yanında kızı gibi kaliyorum ona bir şey diyemem hayat yormuştur belki yani hayatımda bir defa evleniyorum ne bileyim kafama sonra bunu takar mıyım bilemedim. 20 defa evlenmiyoruz. Beni kırmıyor, uyumlu biri, değer verdiğine inanıyorum. Karakter olarak çok iyi ama sadece karakter değil beğenmekte önemli diye düşünüyorum sonuçta o yüzü görüyoruz her gün ve o bedene dokunuyoruz. İhanet edecek biri değilim ama içimden onu beğenmediğim halde sırf karakteri için evlenmem doğru mu? O beni sevdikçe ben de ona karşılık veriyorum ama birazcıkta olsa keşke beğenebilsem ama kendimi kandırmak mı bu bilmiyorum ne yapacağım?

Sizce mantık evliliği ne kadar doğru nişan yapacağız ne yapmalıyım?
Cevapla