Flörtünüzle kafede buluştuğunuzda her defasında bir şey yiyip içmeden otursa tepkiniz ne olur?

Buluşalım diyor kafeye gidiyoruz bişey içmem dedi defalarca bunu yapınca parası yok sandım ve şaka yollu dedim ki ben ısmarlicam falan neyse tamam dedi. Bugün buluşalım diyince dedim ki niye bişey içmiyorsun o da dedi ki ben arkadaşlarla içtim falan. Kafede buluşuyoruz bu kaç oldu bişey içmeyeceksen tek ben karşında içiyorum ayıp dedim o da ne alaka boş ver buluşmayalım dedi gitti. Sizce ayıp degil mi

Flörtünüzle kafede buluştuğunuzda her defasında bir şey yiyip içmeden otursa tepkiniz ne olur?
Cevapla