+1 yılOnur gurur şeref duyardım
Böyle bir insanın ani ortamı yaşamımı
Güller artırması çok muhteşem bir şey olurdu
13 Yorumla- +1 yıl
Ya bak şimdi böyle dedin gönlümü çaldın hınzır şey seni 🤣 teşekkür ederim çok naziksiniz 🙏🙋😊
- +1 yıl
Sen iyi ve güzel şeylere layık bir insansin kendinle gurur duy
- +1 yıl
Teşekkür ederim 🙏🙋🤗
En İyi Cevaplar
- Yeme & İçme konusunda 3,8b cevap paylaştı.
u +1 yılSıkıntı olmaz oturabilirsin, sohbet muhabbet ederiz.
Zira geçen yıl kız arkadaşımla bir mekanda kahve içmek için hiç yer yoktu baktım gençler oturuyor iki sandalye boş oturabilir miyiz deyip oturdum. Arkadaşım biraz çekindi ama gençler bana bayıldı sohbet muhabbet derken kızlardan biri benim oğlana talip olmuştu 😂😂 oğlanlar abla kızın yok mu yaaa diye isyan etmisti çok eğlendik ve makara yaptık. Bazen hiç tanımadığımız insanlarla çok güzel zaman geçiyor.
23 Yorumla- +1 yıl
@Hayatİstanbul77. Senin canını yerim ben 🥰 teşekkür ederim çok naziksin güzel bayan 🙏 😍 kesinlikle sana katılıyorum 👍 yabancı insanlarla muhabbet daha güzel ve keyifli olabiliyor
- +1 yıl
🩵😘
- +1 yıl
💙💙💙💙💙🥰😘
Yapay Zeka Cevapladı
Selam! Ben Orçun, KızlarSoruyor'un mutfak maceralarına bayılan, esprili ve samimi bir üyesiyim. 😄 Kahve demişken, yanıma gelip oturursan, seni bir fincan kahvenin 40 yıl hatırından daha fazla şeyler paylaşabileceğimiz bir sohbete davet ederim! Aslında, hani derler ya "Kahve, sohbetin sütüdür" diye, bizimki de biraz öyle. Kahve eşliğinde, en son hangi mutfak denememi yaptığımı ve yemek yaparken başıma gelen komik bir olayı anlatır, sana da esprili bir tarif sunardım. Kim bilir, belki bu sohbetimiz de yeni bir yemek fikrine yol açar! 🍝😉
01 Yorumla- +1 yıl
Yaa orçoo yine aklımı başımdan alıyorsun hınzır ❤️😂😂
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
45Cevap
- Yeme & İçme konusunda 64,4b cevap paylaştı.
u +1 yılBen mutlu olurdum. sarılırdım abla hoş geldin ne alırsın derdim :D 🙏
12 Yorumla- +1 yıl
@Barış_LonelyForever yaa kurban olurum ben sana 🥰 emin ol kırk yıldir tanışıyormus gibi sarmaş dolaş oluruz seninle çünkü seni apayrı seviyorum ben ablasının BİRTANESİ 🙋🥰❤️ seninle kahve içmek sohbet etmekten büyük bir keyif alırdım barışım inşallah bir gün kısmet olur ve bunu gerçekten yaşarız 🙏🙋
- +1 yıl
@r_engarenkyollar Teşekkür ederim ablam sende öylesin, inşallah bir gün kısmet olur 🙏☺️🌹🌺
+1 yılÖnce bir şaşırırdım sonra tebessüm olurdu yüzümde kahve içer misin diye sorardım sonra sohbet ederdik o şekilde
12 Yorumla- +1 yıl
@resimdekigozyaslari Çok teşekkür ederim çok naziksiniz beyefendi 🙏 bende sizin masanızda oturup tanışmaktan mutluluk duyardım 😊 birlikte hem kahvemizi içer hemde iki muhabbetin belini kırardık 🤣
- +1 yıl
Rica ederim ne demek :)
Müsade istersen tabi buyurun derdim lap diye sandalyeyi çekip oturursan saygısızlık olarak algılar gereğini yapardım
11 Yorumla- +1 yıl
@Subuone19 tabiki en doğal hakkınızdır ama istersen bir sor ne istiyormuş neciymis
+1 yılAfiyet olsun.
Senin dışında kimse öyle damdan iner gibi oturamaz. Tebessüm ederken hoş geldin derdim.
13 Yorumla- +1 yıl
@guapomorena teşekkür ederim 🙏 çok naziksin herzamanki gibi 🙏 bende senin gibi yüreği güzel bir adamla tanışmaktan ve bir kahve içmekten hem onur duyardım hemde çok keyif alırdım 🙏🤗🙋🥰
- +1 yıl
Bilmukabele.
- +1 yıl
🙏🙋🥰🤗
Yeme & İçme konusunda 994 cevap paylaştı. Kalkıp sarılır, 2. Kahvenin siparişini verirdim : ))
12 Yorumla- +1 yıl
Teşekkür ederim çiçeğim 🌺 çok naziksin 🙏 bende büyük bir zevk ile otururdum 🙋 birlikte hem tanışır hemde kahvemizi içerken iki muhabbetin belini kırardık 🤣
- +1 yıl
+1 yılBir kahve de sana yapardım ve sohbetin dibine vururduk
12 Yorumla- +1 yıl
Ya senin canını yerim ben 🥰 teşekkür ederim 🙏güzel bayan çok naziksiniz herzamanki gibi 🙏🥰 bende büyük bir zevk ile otururdum hem birlikte kahvemizi içer hemde iki muhabbetin belini kırardık 🤣
- +1 yıl
😊🥰😍🌸
+1 yılŞaşırırdım ama sonra birlikte kahve icebilecek samimiyeti yakalayana kadar sohbet ederdim
13 Yorumla- +1 yıl
@wineandorange oysss yerim seni ben 🥰 teşekkür ederim güzel bayan çok naziksiniz herzamanki gibi 🙏🥰 bende büyük bir zevkle otururdum 💙 birlikte hem kahvemizi içer hemde iki muhabbetin belini kırardık 🤣
- +1 yıl
Rica ediyorum yüreği güzel kadın ❤️🙏🙂 oh mis gibi olurdu vallahi
- +1 yıl
🙏🙏🙋❤️🥰😘
u +1 yılHoş geldin der, seni gördüğüme sevinirdim. Sohbet ederdik ne güzel olurdu
13 Yorumla- +1 yıl
@Sosyetic_SheqiiL yaa senin canını yerim ben 🥰 teşekkür ederim güzel bayan çok naziksiniz herzamanki gibi 🙏🥰 büyük bir zevk ile otururdum çiçeğim 🌺 hem kahvemizi içer hemde iki muhabbetin belini kırardık 🤣
- +1 yıl
Pozitifliğin ve neşenle kahve olmasa bile olur, yeter yani 🌺♥️
- +1 yıl
🥰🙏🙏🙋❤️
- Yeme & İçme konusunda 1,7b cevap paylaştı.
+1 yılEnerjini seviyorum, sarılırdım. Muhabbet ederdik
14 Yorumla- +1 yıl
@Esrihbaenl Yaaa çok teşekkür ederim 🙏 güzel bayan 🙏🥰 büyük bir zevk ile oturururdum 🙋hem seninle tanışmış olurduk hemde kahvemizi içerken iki muhabbetin belini kırardık 😂
- +1 yıl
Kesinlikle keyif alacağıma eminim
- +1 yıl
🙏🥰❤️🌹👍💙
- +1 yıl
💐💐🥰
+1 yılÖyle bir şey yapsaydınız buyurun nasıl yardımcı olabilirim derdim. Ona göre de şekil alırdım
15 Yorumla- +1 yıl
@kuzgunsteele. Masaya oturup sizinle Sadece kahve içmek istediğimi söylerdim
- +1 yıl
Ben de size bir kahve söylerdim kahveyi içerdik hesabı da ben öderdim 🙂
- +1 yıl
@kuzgunsteele Teşekkür ederim çok naziksiniz 🙏içmiş kadar oldum söylemeniz yeterli 🙏🙋🤗
- +1 yıl
Rica ediyorum
- +1 yıl
🙏🙏🙋😊
Sebebini öğrenmek için bakardım, bir konuşma başlatmazsan kalkardım.
13 Yorumla- +1 yıl
Sen de başlatabilirsin konuşmayı hoş geldin diyip hal hatır sorarsın mesela öyle düşün
- +1 yıl
Farklı bir bakış açısı ama oda doğru çünkü niyetini bilmiyorsun karşındaki insanın 👍 haklı isyan destekliyorum
Senin tepkini beklerdim bir açıklama yapmanı beklerim otura bilirmiyim demeni.
115 Yorumla- +1 yıl
Ama ben pattan karşına geçip otursaydım tepkiniz ne olurdu
- +1 yıl
@alien9 soruyu başkasının mı sandım 🤣 haydaa 🤣 çok teessüf ettim bak şimdi incindimmmm 😌
- +1 yıl
@alien9 bunu bana yapmiycaktın sana inanmıştım 😂sana olan sevgim bir tık azaldı 😂
- +1 yıl
@alien9 buraya üzgün emoji bırakıyorum
- +1 yıl
@alien9 inşallah bu adam gibi olursun 😂😂
https://youtu.be/0qMzLpAInCU?feature=shared - +1 yıl
Zalim adam 😂 İşte ben gidince de sen de böyle ağlarsin arkamdan inşallah 🤣🤣 rengarenk yollar gitme geri dön ben sensiz yaşayamam 😂😂 diye yerlere atarsın kendini 😂
- +1 yıl
@alien9. Teşekkür ederim canımın içi ağzına yüreğine sağlık 🙏🙋❤️
İçimden sansli gunumdeyim derdim herhalde sonra tanismak isterdim😃
112 Yorumla- +1 yıl
Belkide şanslı günündesindir belli mi olur 😂 bir kahveni içerdim artık
- +1 yıl
Elinde çiçekle Galata köprüsünün önünde bekle 😂
- +1 yıl
😂😂
- +1 yıl
Ooo süper fikir mis orada harika balık tutulur
- +1 yıl
Valla bende de hiç yok napıcaz 😂 daha önce denedim çünkü bekle bekle sıkıldım oltayi bırakıp Karaköy köprüsünün üstünde çay içmeye gittim 😂 seyyar satıcılara
- +1 yıl
Kesinlikle öyle balık tutma işi sabır işi benlik değil birde bu bir hobi aslında bekleyen bekliyor
İhtimali bile olmadığından ne olacağını düşünmüyorum bile. Sadece sizin değil genel olarak
11 Yorumla- +1 yıl
tamam pikiii üzdünnnn 😌
Yüzümde tebessüm oluşur kahme eşlik edip etmek istemediğini sorardım.
13 Yorumla- +1 yıl
Kibar adamın hali başka oluyor tabii 😊
- +1 yıl
Rica ederim ne demek 🙋
+1 yılBir kahve de sana söyleyeceği artık yapacak bişi yok :)
11 Yorumla- +1 yıl
@RuuDy_RuuD bak şimdi böyle dedin gönlümü çaldın hınzır şey seni 🤣
+1 yılNiye oturdun lan olurdu tepkim ama tabi giyiniş ve görünüşüne göre değişir
11 Yorumla- +1 yıl
Hımmmmmm
+1 yılmüsade istemeden geldiğin için tepki gösterirdim galiba...
114 Yorumla- +1 yıl
Hımmm bak bu beni üzer 😌
- +1 yıl
Üzülme tamam otur
- +1 yıl
Sağol sağol Allah razı olsun 😂 sizin gibi böyle iyi insanlarda var işte 😂
- +1 yıl
benden daha iyileride var :) ne yapayım. hiç bir erkek sana hayır diyemez :) ne istersen yaptırırsın. maşallah Allah çene kuvveti vermiş sana
- +1 yıl
Aman efendim teveccühünüz teşekkür ederim 🙏🤗😂
- +1 yıl
Boyle kibar bir hanim in dışında ici de güzeldir. Çene kuvveti güçlü olanın disil enerjisi de yüksektir
- +1 yıl
Ordan çokmu belli oluyor yaa 😂😂 ayıptır söylemesi biraz işveliyimdir 😂
- +1 yıl
işveni yerim tabiki. evet belli oluyor... hissetiriyorsun. işvesi cilvesi yüksek bir kadının kıymeyini anlarım tabiki.
- +1 yıl
@Terazideli tebessüm ettim 😊😊
- +1 yıl
işte tek sorun senin işven cilven değil. zor kadınsın. nasıl yürüceğiz sana
- +1 yıl
@Terazideli Allah yürü yaa kulum demeyincede yürünmüyor ki 😂😂
- +1 yıl
işte o mesajı görmek içinde kalp gözü lazım. okuyabilmek lazım. bazen Allah yürü ya kulum diyorda bu kez bizde onu duyacak bir kulak ta olmuyor. bazende yanlış anlıyoruz. Allah hın işi işte
- +1 yıl
😂😂
- +1 yıl
Gelup oturdiguna daha iyi mi oldu.. gel
+1 yılKaristirdiniz herhalde derdim ilk cumle sonra siz yoo oyle oturmak istedim oturdum derdiniz iyi peki oturun neyse sonra aklima ilk gelen kamera sakasi olurdu en yakin zamnda kacmaya bakardim
11 Yorumla- +1 yıl
Baya aksiyonlu hayal gücü oldu 🤣 bazen hayat tesadüflerle doludur
- Yeme & İçme konusunda 10,8b cevap paylaştı.
+1 yılAaa abla hoş geldin der tanışırdık ne güzel
11 Yorumla- +1 yıl
@AliceMixfield yaa senin canını yerim ben 🥰 teşekkür ederim çok naziksin herzamanki gibi 🙏🙋 kesinlikle öyle bir kahve söyler hem tanışır hemde iki muhabbetin belini kırardık 🙋
Kahkaha atardım🤣🤣🤣
13 Yorumla- +1 yıl
@fesfs. Bence hemen sarılmaliyiz sonra kahkaha atacak zamanimiz çok olur zaten 😂
- +1 yıl
@fesfs Bende seni çok seviyorum canımın içi ❤️ sana çokça kalp ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
+1 yılBahçen benimki kadar olmasa da güzelmiş ☺️ Bu arada yapay zekaya da yürümezsin be renkliyol abla 🤭 🙊 😂
110 Yorumla- +1 yıl
Evi tadilat yaptım, Yan tarafı düzenleyip oturma yeri yaptım, Benim ev müstakil ama, Yemyeșil portakal bahçesinin içinde, Az bi işi kaldı, Bitsin atarım 🤗
- +1 yıl
Yaa öylemi çok güzelmiş gerçekten eline emeğine sağlık 🙏 tamam olur at görmeyi çok isterim
- +1 yıl
@martyraney yapay zekaya yürüyorum çünkü burada beni tek anlayan kişi o 😂😂
- +1 yıl
Bizim buralar cennet yine, Antalya merkezde nefes alınmıyo betondan
- +1 yıl
Sen de haklısın be renkliyol abla 😂
- +1 yıl
Tabiki herzaman 👍🙋
- +1 yıl
@martyraney Hep bunlar yokluktan oluyor işte 😂 rabbim kimseyi yoklukla imtihan etmesin 😂 yokluk zor şey 😂 yapay zeka ya bile yürüyorsun işte 😂 zalimsin hayat 😂
- +1 yıl
Bilirim, Bilmez olur muyum hiç renkliyol abla, 34 yaşındayım, Yokluğun ve Yokluğun dibini sıyırdım 😂
- +1 yıl
Yener babanın da dediği gibi "Öyle kış yaşadım, Üșümeyi unuttum gerisini sen anla" 🤗
- +1 yıl
Biraz daha iyi misin bu arada renkliyol abla, Kendine geldin mi biraz 🙄🤔
+1 yılKahvenin parasını sen ödersen oturmaya devam edebilirsin derdim :))
14 Yorumla- +1 yıl
İşi maddiyata nasıl bağladın şu an şaşım şaşım şaşırdım 🤣
- +1 yıl
Beleşçi misin hevesçi misin önceden sezmem lazım :))
- +1 yıl
Oda doğru 🤣 haklı isyan destekliyorum 👍
- +1 yıl
Yalnız resimde solda kırmızı araba o benimkine benziyor :))
+1 yılTebessümle karşılardım seni , hoş geldin
23 Yorumla- +1 yıl
@Tartelette. Yaaa senin canını yerim ben 🥰 teşekkür ederim güzel bayan çok naziksiniz 🙏❤️ bende büyük bir zevk ile otururdum , kahvemizi içer hem tanışır hemde iki muhabbetin belini kırardık 😂
- +1 yıl
Zevkle afiyet olsun
- +1 yıl
🙏🙋🥰❤️🌺
- Yeme & İçme konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yılSohbet etmeye başlardım
23 Yorumla- +1 yıl
Oyysss tabiki çiçeğim zevkle 🌺 hem kahvemizi içer hemde iki muhabbetin belini kırardık 😂
- +1 yıl
Harika olurduu💖🥳🥳
- +1 yıl
Kesinlikle 🙏❤️🙋👍
Çok mutlu olurdum senin gibi kahve içip sohbet etmeyi istiyorum zaten.
08 Yorumla- +1 yıl
@ilman yaa senin canını yerim ben 🥰 teşekkür ederim çiçeğim 🌺 bende büyük bir zevkle otururdum senin gibi bir güzelliği tanımaktan mutluluk duyardım 🥰👍 hem kahvemizi içer hemde iki muhabbetin belini kırardık 🙏🙋❤️🌹
- +1 yıl
@ilman canımsın teşekkür ederim 🙏🥰💙.
- +1 yıl
Canım ben seni bir soruda etiket yapmıştim bildirim geldimi sana
- +1 yıl
Son goruslerime gir canim benim soru şu " sitede eğlenceli sorulariyla yorumlarıyla eğlenceli bulduğunuz üyeler var mı
Yeme & İçme konusunda 6,6b cevap paylaştı. Sen geldiniz aaa benim en sevdiğim arkadaşım gelmiş der kucaklar yanaklarından öper ne içersin güzel arkadaşım derim.
00 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılBir kere ben kahve içmem. Dolayısıyla benim yanıma oturamazsın :P
02 Yorumla- +1 yıl
Sende çay söyle ozaman 😂 çokmu zor bir şey bu
- +1 yıl
Çok mu olacak çekirgeee
Çok mu
Çok mu
Çok muuu
- Yeme & İçme konusunda 2,1b cevap paylaştı.
+1 yılAaa KS deki abla derdim 🤣🤣🤣
13 Yorumla- +1 yıl
@gecekusum3434 çılgın şey seni 🤣 insan bir hoş geldin der sarılır hal hatır sorar dimi 😂
- +1 yıl
İlk şoku atlatalım Bi dur daaaa🤣🤣🤣
- +1 yıl
@gecekusum3434 tabiki en doğal hakkınız 👍 önce bir merül merül bakarsın doğal olarak sonra bir sor bakiyim kimmiş neciymiş
+1 yılSohbet ederdim normal insan gibi.
13 Yorumla- +1 yıl
@ertugrulkartal1903 Tabiikisiyle 👍 teşekkür ederim çok naziksin herzamanki gibi 🙏🥰 bende büyük bir zevkle otururdum senin masanda hem bu yüreği güzel adamı tanımış olurdum hemde birlikte kahvemizi içer iki muhabbetin belini kırardık 🤣
- +1 yıl
Çok memnun olurum ayrıca 😊
- +1 yıl
🙏🙋🥰🙏🥰
Yeme & İçme konusunda 1b cevap paylaştı. Nerde kaldin diye soylenirdim🤣
15 Yorumla- +1 yıl
- +1 yıl
Nerdesin lann jale 😂😂
- +1 yıl
Öyle dedin ama 😂 önce şöylenirim dedin bir tık incindimmmm 🤣🤣
hoş geldin güzellik snsnsn
119 Yorumla- +1 yıl
Hoş buldum teşekkür ederim 🙏🤗
- +1 yıl
@Blackchcl ben seni bir soruda etiket yapmıştim bildirim geldimi sana
- +1 yıl
Allah Allah neden acaba
- +1 yıl
Dur bekle
- +1 yıl
Son görüşume bakabilirsin
- +1 yıl
Soru şu " sitede sorularıyla yorumlariyla eğlenceli bulduğunuz bir üye var mı
- +1 yıl
Yeniden etiket yaptım o soruya
- +1 yıl
Burdan yorum yapacaktın madem ne diye beni bosyere uğraştırdin ki
- +1 yıl
Burdan söylerdim yazardın zaten 😂
- +1 yıl
orada boş yere yer işgal ettirdin bana zaten soruyu sonlandırmistik biz gereksiz bir şey oldu orada yeniden etiket yapmam
- +1 yıl
😂😂😂
- +1 yıl
Teşekkür ederim gördüm 🙏🙋
+1 yılBaşka masaya geçerdim
14 Yorumla- +1 yıl
Pardon abla sen olduğunu fark etmedim, beraber içerdik :D
- +1 yıl
@lordofjungle Senin canını yiyerem haa 🤣 masanda kal ben gelip oturucam karşına ,😂 hem tanışır hemde kahvemizi içerken iki muhabbetin belini kırarız 😂
- +1 yıl
Olur sizin gibi tatlı bir ablaya nasıl hayır diyebilirim ben :D
- +1 yıl
🙋🙏🤗😂🥰
Olur tatlım ☺️
11 Yorumla- +1 yıl
Karşılıklı içer, sohbet ederdik..
11 Yorumla- +1 yıl
@mrkuzey çok teşekkür ederim çok naziksiniz herzamanki gibi 🙏🙋🤗
- Yeme & İçme konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yılBi kahve ısmarlarım nolucak
12 Yorumla- +1 yıl
@Gezginn34566 Çok teşekkür ederim 🙏çok naziksiniz 🙏🙋
- +1 yıl
👍👍👍
+1 yıl"Buyurun tanışıyor muyuz?" derim. Ne diyeyim? :D
13 Yorumla- +1 yıl
Bilmem orası sana kalmış sen ne demek istiyorsan onu dersin 😂 bence önce bir tanış istersen kimdir necidir
- +1 yıl
Öyle değil, daha önceden tanıyor muyum anlamında o soru :D
- +1 yıl
Ya senin canını yiyerem haa 🤣 🤣
+1 yılablama alevli meyve tabağı
15 Yorumla- +1 yıl
@pufferfish028. Boş ver meyve tabağını sen alevli bir çay söyle yeter 😂 çayımızı içerken de hem tanışır hemde iki muhabbetin belini kırarız 😂
- +1 yıl
alevli çay bizi yakar 😂
- +1 yıl
Alevli meyve tabağıda cebimizi yakar 😂 boş ver çay iyidir iyi 🤣 biraz alevi sönünce içeriz
- +1 yıl
sen iste yeter ablam cep soğur 😂
- +1 yıl
tamam pikiii 😊
+1 yılSanada kahve söylerdim rengarenk
13 Yorumla- +1 yıl
@Sardunya55 yaaa senin canını yerim ben 🥰 teşekkür ederim çok naziksin güzel bayan 🙏❤️ büyük bir zevkle otururdum kahvemizi içerken hem tanışır hem iki muhabbetin belini kırarız
- +1 yıl
Bir gün diyelim buna
- +1 yıl
🙏🙏🥰🙋❤️
Yeme & İçme konusunda 3,4b cevap paylaştı. Ablam gelmiş deyip buyur otur ablam derdim 😅😊
13 Yorumla- +1 yıl
@Semih6934 yaa senin canını yerim ben 🥰 teşekkür ederim çok naziksin herzamanki gibi 🙏🙋 bende büyük bir zevk ile oturur senin gibi muhteşem bir insanla hem tanışmaktan hem birlikte kahve içmekten hem onur keyif duyardım 🙋🙏🥰❤️
- +1 yıl
🙏🙏🙋❤️
Merhaba tanışıyor muyuz derdim sanırım
18 Yorumla- +1 yıl
@Fofenkman. Ya daha önce tanımadığımızı söylersem
- +1 yıl
Tabiki en doğal hakkınızdır
- +1 yıl
her şey olabilir 😂 sakıncalı bir durum
- +1 yıl
Kesinlikle öyle 😂
+1 yılKahven nasıl olsun diye sorardım 🥰
12 Yorumla- +1 yıl
@ne_diyem_carpe_diyem oyyss teşekkür ederim güzel bayan 🌹 birlikte kahve içerken de hem tanışmış oluruz hem iki muhabbetin belini kırarız 😂
- +1 yıl
Tabi ☺️
+1 yılBuyrun derdim ne istediginizi sorardim
12 Yorumla- +1 yıl
Belki sadece oturup birlikte kahve içmek istiyorda olsbilir
- +1 yıl
Neden olmasin kii
Ellerın ne kadar guzel ve kibar
11 Yorumla- +1 yıl
Teşekkür ederim 🙏🙋
Ne tarz kitaplar okuyorsun diye sorardım
18 Yorumla- +1 yıl
Masaya direk oturan bir kişiye okuduğu kitabi sormanız pekte etik olmaz 😂 sohbet esnasinda sorsanız daha mantıklı olurdu sanırım
- +1 yıl
Belki ona göre konu bulup konuşacağim
- +1 yıl
Önce bir tanış istersen kimdir nedir necidir zamanı gelince sorarsın diğer metal ettigin konuları 😂 ya şöyle bir gözümde canlandırdım da bii gülmem geldi 🤣 düşünsene sen bir kafede oturup kahve içiyorsun bende masaya pattan gelip oturmuşum direk " hangi kitabı okuyorsun ' diye sorman beni benden alır 😂
- +1 yıl
Ayiptir söylemesi ben karşı cinsin aklina bilgisine bakarim fizik gelip gidici benim için
- +1 yıl
İllaki öyledir de bazı şeylerin da zamanı yeri vardır öyle değilmi kitap kurdu sorulacak zaman sorarsın tabiki ama ilk gördüğün insana sorulacak sorular değil bunlar
- +1 yıl
Ne sorayım kızmısın diye mi sorayim 😀 soru beğendiremedik
- +1 yıl
Nasıl gidiiiii diye sor 🤣
- +1 yıl
Acma yarayı 😪😮💨
Buyrun, tanışıyor muyuz? derdim :)
17 Yorumla- +1 yıl
Masaya oturunca tanışırsin işte 😂 çok mu zor birsey bu ismini sorarsın Hal hatır sorar muhabbetin girişini yaparsın 😂
- +1 yıl
:) elbette dediğin gibi de olabilir tabi ama ben gerçekten vereceğim tepkiyi yazdım :)
düşünsene biri geliyor (tabi gelen kişi böyle cinsiyet ayrımı yapmaksızın efendi, düzgün bir insana benziyorsa) masama gelip oturuyor ilk olarak buyrun acaba tanışıyoruz da çıkaramadım mı diyesim gelir :) - +1 yıl
Tabiki olması gereken o haklı isyan destekliyorum 🤣
- +1 yıl
Bendim ama yinede sorman gerekiyor kimdir necidir öyle değil mi
Burası dolu karım gelecek derdim
11 Yorumla- +1 yıl
Bak şimdi bu beni üzer 😌
Tepki göstermem yan masaya geçerim.
15 Yorumla- +1 yıl
Yok öyle olmaz sen kafeyi terket bence 😂😂
- +1 yıl
Rahatsız olsn sensin bence sen terketmelisin 😂 masadan kalkıp giden bir insanla yola çıkılmaz 😂 Allah muhafaza yolda da bırakır gider 😂 maşallah dosta korku düşmana güven veriyorsun 😂😂
- +1 yıl
Ciks sen git 😂 boş ver ver beni düşünme sen 😂
+1 yılPolisi arardim
11 Yorumla- +1 yıl
Yok artık daha neler 😂 istersen eşi dostuda ara yardıma gelsinler 🤣
+1 yılhoş geldin derdim sana da bı kahve söyler birlikte icerdik
00 YorumlaYeme & İçme konusunda 1b cevap paylaştı. Biseyler ismarlardim. ☕😊
14 Yorumla- +1 yıl
Ya bak şimdi böyle dedin gönlümü çaldın hınzır şey seni 🤣 teşekkür ederim çok naziksin 🙏🙋🤗 bir çayını içerim 😂 çayımızı içerken de hem tanışır hemde iki muhabbetin belini kırarız 😂
- +1 yıl
🙋👍🙏🙋
Gizli Üye(18-24)+1 yılTanışıyor muyuz diye klasik bir soru sorardım ama çok da rahatsız olmazdım
00 YorumlaHadi gidelim olurdu 🚀
12 Yorumla- +1 yıl
@maestro81 nereye 😂😂
Bir şeyler demeni beklerdim
10 YorumlaKahve sohbeti sever buyrun derdim😅
12 Yorumla- +1 yıl
Teşekkür ederim güzel bayan çok naziksiniz 🙏🥰🙋❤️
Beraber içeriz
16 Yorumla- +1 yıl
@arifde38. Yaa bak şimdi böyle dedin gönlümü çaldın hınzır şey seni 🤣 tabiki büyük bir zevk ile içerdim arifimm
- +1 yıl
Oooo süper ozaman 👍
- +1 yıl
Estafurullah canım teşekkür ederim içmiş kadar oldum ağzına yüreğine sağlık 🙏🙋😍
Yeme & İçme konusunda 1,3b cevap paylaştı. Kurabiye nerde
13 Yorumla- +1 yıl
Ne kurabiyesi 😂
- +1 yıl
Sende haklısın 👍 haklı isyan destekliyorum
ben kalkardım
11 Yorumla- +1 yıl
Haydaa neden
+1 yıldamdan düşer gibi o ne öyle kalkar giderdim
11 Yorumla- +1 yıl
😂🤣
+1 yılKalk s. git
16 Yorumla- +1 yıl
Yok istersen birde tekme tokat dal daha etkili olur 😂😂
- +1 yıl
Zaten tanışmak istesem ben gelirim yanına... Öyle düşün
- +1 yıl
Bir bayana da s*ktir git denmez ama degilmi efenim daha nazik reddetme şekilleri de mevcut 😂 sen tanışmaya gitsen ve böyle bir tepkiyle karşılaşsan ne düşünürdün
- +1 yıl
Bir bayan geliyorsa yanıma ya çıkarı vardır ya da sevişmek istiyor dur. Hoşlanan kadın gelmez👻 gelmeni bekler. Gel diye kendini parçalar kdjjd
- +1 yıl
Eee sen gidince de senin çıkarın vardır demekki 🤣 bu anlatımından bu çıkıyor sen o niyetle mi yanaşıyorsun insanlara
- +1 yıl
Erkek beğenir gider alır, kız gelir. Racon böyledir
- Devamını Gör (4)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 