Güncellemeler
+1 yıl
Ama gram hesabı yapacaksanız hiç gelmeyin çünkü toparlayamadım dedim, onlarda biz gram yapmıyoruz gücünüz neye ki yetti yeterki siz mutlu olun düğünümüzü yapalım diyerek kestirdiler ve geldiler Türkiye'ye nişanlım düğünden 1 ay sonra gidecekti belcikaya vize başvurusu yapmak için pek içim rahat değildi ama yine git ama gel çok kalma orada demiştim...
Güncellemeler
+1 yıl
Kuyumcuya gitmeden önce nişanlım bana ne kadar topladın bizimkiler 40 istedi ama ben 30 alırım bunun altına düşemem gibi laflar etti ben tabi durumumu izah etmeye çalıştım daha konu kesildi.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Tamam takı takılmalı ama elde yoksa bu kadar ısrar saçma sonuçta bir yuva kuruluyo herkesi düşünmek lazım Türkiye annelerinin genel sorunu bu sanırım hepsi öyle değil tabiki ama yarattıkları hasar büyük. Bende atabilirdim nişanı
Sorunun devamını kelime sınırını geçtiği için burdan devam edeyim..
Neyse her şey güllük gülistanlıkken nişanlım annesi ben ve annem kuyumcuya gittik annesi illa 40 gram olacak diye tutturdu ben durumum okadarına yetmiyor dedim gramı bukadar olacak şukadar olacak diye pazarlık etti, biz 4 tane 20 gram bilezik alınca biz kimsenin yüzüne bakamayız dediler gidip 80 gram set aldılar toplam 160 gram altın aldık yine az dediler benim çevremde geline 250 gram taktılar siz çok düştünüz falan gibisinden laf yaptı annesi... nişanlım hiç sesini çıkarmadı bir kez bile arkamda durmadı annesi ne dediyse onu yaptı... biz çevremize ne cevap verecez diye laf yaptılar. Zaten isteme gününde gram olarak 160 gram altın istendi ha bilezik almışsınız ha set almışsınız gram aynı gram dedim ve telefonda gücüne göre al dediniz daha 160 gramı mı beğenmediniz dedim dinlemediler... Bi hoca alın getirin dini nikah kıyarken extra 150 gram mehir daha isteyecez yarısı peşin ödenecek dediler vedüğünden gelen tüm takıları kızımın koluna bilezik edip düğünden 1 ay sonra kızımı da alıp gidecez size ev dizecez şöyle böyle yapacaz dediler ben daha gelmemişim gelip gelmeyeceğimin garantisi bile yok bu borçları nasıl ödeyecem dedim o sizin sorununuz dediler bende nişanı attım ve herşeyi iptal ettim bitirdim. Siz olsaydınız napardınız? yorumlarınızı bekliyorum
Bende bitirirdim burada amaç yuva kurmak değil kızı her şekilde güvenceye almak. Kızın da sevdiğini düşünmüyorum ben açıkçasi seven insan sevdiğini düşünür hiçbir şey demeyip senin arkanda duramamasi bide , diyelim ki evlendiniz bu kız annesi ne derse onu yapacağına o kadar eminim ki yürümez bile bence en iyisini yapmışsın
Evet haklısınız yorumunuz için teşekkür ettim
arkadaş bu ne kemal sunalın başlık parası biriktirmek için istanbullara gelme hikayei gib olmuş. yoksa ona göre takı takılır takıyı alamazsan 10 yıl bekleyecekmi bu insanlar. salla gitsin.
Sorunun devamını kelime sınırını geçtiği için burdan devam edeyim..
Neyse her şey güllük gülistanlıkken nişanlım annesi ben ve annem kuyumcuya gittik annesi illa 40 gram olacak diye tutturdu ben durumum okadarına yetmiyor dedim gramı bukadar olacak şukadar olacak diye pazarlık etti, biz 4 tane 20 gram bilezik alınca biz kimsenin yüzüne bakamayız dediler gidip 80 gram set aldılar toplam 160 gram altın aldık yine az dediler benim çevremde geline 250 gram taktılar siz çok düştünüz falan gibisinden laf yaptı annesi... nişanlım hiç sesini çıkarmadı bir kez bile arkamda durmadı annesi ne dediyse onu yaptı... biz çevremize ne cevap verecez diye laf yaptılar. Zaten isteme gününde gram olarak 160 gram altın istendi ha bilezik almışsınız ha set almışsınız gram aynı gram dedim ve telefonda gücüne göre al dediniz daha 160 gramı mı beğenmediniz dedim dinlemediler... Bi hoca alın getirin dini nikah kıyarken extra 150 gram mehir daha isteyecez yarısı peşin ödenecek dediler vedüğünden gelen tüm takıları kızımın koluna bilezik edip düğünden 1 ay sonra kızımı da alıp gidecez size ev dizecez şöyle böyle yapacaz dediler ben daha gelmemişim gelip gelmeyeceğimin garantisi bile yok bu borçları nasıl ödeyecem dedim o sizin sorununuz dediler bende nişanı attım ve herşeyi iptal ettim bitirdim. Siz olsaydınız napardınız? yorumlarınızı bekliyorum
İyi yapmışsın anlayışsız bir aile hayat devam etmez sürekli ailesini dinleyen biri ile
Sorunun devamını kelime sınırını geçtiği için burdan devam edeyim..
Neyse her şey güllük gülistanlıkken nişanlım annesi ben ve annem kuyumcuya gittik annesi illa 40 gram olacak diye tutturdu ben durumum okadarına yetmiyor dedim gramı bukadar olacak şukadar olacak diye pazarlık etti, biz 4 tane 20 gram bilezik alınca biz kimsenin yüzüne bakamayız dediler gidip 80 gram set aldılar toplam 160 gram altın aldık yine az dediler benim çevremde geline 250 gram taktılar siz çok düştünüz falan gibisinden laf yaptı annesi... nişanlım hiç sesini çıkarmadı bir kez bile arkamda durmadı annesi ne dediyse onu yaptı... biz çevremize ne cevap verecez diye laf yaptılar. Zaten isteme gününde gram olarak 160 gram altın istendi ha bilezik almışsınız ha set almışsınız gram aynı gram dedim ve telefonda gücüne göre al dediniz daha 160 gramı mı beğenmediniz dedim dinlemediler... Bi hoca alın getirin dini nikah kıyarken extra 150 gram mehir daha isteyecez yarısı peşin ödenecek dediler vedüğünden gelen tüm takıları kızımın koluna bilezik edip düğünden 1 ay sonra kızımı da alıp gidecez size ev dizecez şöyle böyle yapacaz dediler ben daha gelmemişim gelip gelmeyeceğimin garantisi bile yok bu borçları nasıl ödeyecem dedim o sizin sorununuz dediler bende nişanı attım ve herşeyi iptal ettim bitirdim. Siz olsaydınız napardınız? yorumlarınızı bekliyorum