Düğünümüze 5 gün kala nişanı attım. Yazdıklarım sizin başınıza gelse siz naparsınız?

Merhaba arkadaşlar, ben Türkiye'de yaşıyorum nişanlım ise ailesi ile birlikte Belçika'da yaşıyor. Belçika vatandaşı yani.. 2 yıllık bir ilişkimiz vardı, ilk sevgili olduğumuz zaman babası hariç annesi ve hiçbir ailesi akrabası bizim ilişkimizi istemiyordu.. biz nişanlımla birbirimizi çok seviyorduk çok aşıktık. Babası bize 4 5 yıl zaman tanımıştı sağolsun arkamızda duran beyefendi bir babası var arkamızda durdu. Ama kızını Türkiye'ye vermedi niyeti evlenirsek beraber Belçika'da yaşamaktı, Biraz zaman geçtikten sonra bu nişanlımın annesi birden dönmeye başladı, ilişkimizi istemeyen annesi ne olduysa birden çok istemeye başladı ve kızına git sevgiline söyle annesiyle tanışalım, biraz zaman geçtikten sonra git sevgiline söyle annesi bizi davet etsin bunun bir adını koyalım nişanlanın falan, her zaman kızını üstüme salıyordu. Erkenden nişanlanın evlenin ve damadımız buraya gelsin okusun çalışsın burada hayatına devam etsin diyordu. Neyse ilişkimizin 1 yıl sonrası geldiler Türkiye'ye nişanlandık isteme gecesinde bizden 4 tane 40 gram bilezik ve bir tane normal ince falan gibisinden set istendi bende kabul ettim ama Türkiye şartlarında bu 1 yılda olacak şey değil bana 2 yıl zaman verin ozamana kadar belcikaya oturumum gelirse düğünü seneye yaparız ama gelmezse öbür sene yaparız hem düğün masrafı ve altınlar için para toplamış olurum dedim tamam dediler... Neyse 10 gün sonra resmi nikahta kıydık ve aile birleşimi vizesi başvurusunda bulunduk. Bana 3 defa red geldi gidemedim. düğünü iptal edecektim son kez mahkemeye taşıdılar vizemi, ve oda redle sonuçlanınca,, annesi kızına yemin ictirip sırf bu sene düğün olsun diye benden ve ailemden 2 hafta gizletti, cevap gelmeyince 2 hafta sonra şüphelendim ve nişanlımın ağzından gerçeği zorla aldım yoksa annesine kalsa düğünden sonra söyleyeceklerdi sanki yeni red gelmiş diye... Annesi bir an önce düğün olsun istiyordu bende bu durumdan şüphelendim ama nişanlım için pek sesimi çıkarmadım neyse gelin düğün yapalım öyleyse dedim.
Güncellemeler
+1 yıl
Ama gram hesabı yapacaksanız hiç gelmeyin çünkü toparlayamadım dedim, onlarda biz gram yapmıyoruz gücünüz neye ki yetti yeterki siz mutlu olun düğünümüzü yapalım diyerek kestirdiler ve geldiler Türkiye'ye nişanlım düğünden 1 ay sonra gidecekti belcikaya vize başvurusu yapmak için pek içim rahat değildi ama yine git ama gel çok kalma orada demiştim...
Güncellemeler
+1 yıl
Kuyumcuya gitmeden önce nişanlım bana ne kadar topladın bizimkiler 40 istedi ama ben 30 alırım bunun altına düşemem gibi laflar etti ben tabi durumumu izah etmeye çalıştım daha konu kesildi.
Düğünümüze 5 gün kala nişanı attım. Yazdıklarım sizin başınıza gelse siz naparsınız?
Cevapla