Kız kene gbi yapıştı abime çok sinirliyim sizce hakszmıyım açıklama okurmusunuz?

Ablam Abime evllik için bir görüşme ayarlayckti ayarladı ama o gün bir aksilik oldu gidemedi ablamda sinirden iptal etti vs konu kapandı.. nasip deilmis dedik. Nyse ablam bu kişi hakkında çok iyi dindar kimsyle konuşmamış vs baya methetti bizde öyle sanmstm başta velhasıl aradan bir ay geçti.. kız gelmiş faceden abime yazmış o kişi benim nden gelmdniz vs. Konuşmuşlar ama kız sozlenmis bırakmş. Face kullnyor ilk haftdan abimle senli benli konuşmalar seni seviyorum seni kıskanıyorum senle evlnmk istiyorum demiş bnle evlnirmisn demiş ya bunun akıl sağlığı yerinde olduğuna supehliym abime dedim bırak konusmayi kes abim de pek içine sinmemisti zaten bu daha tavırları dün yazmış kız illa seni brkmm diyor daha bir hafta olmadı lan çok snirliym ya

Kız kene gbi yapıştı abime çok sinirliyim sizce hakszmıyım açıklama okurmusunuz?
Cevapla