Bu işte biraz ahlaksızlık var mı? Ne yapmamı önerirsiniz?

Uzaktan bir akraba 7 8 senelik ilişki demiyorum değişik bir iletişim bizimki. Toplasanız 6 kere falan görüştük bir çay içtik sohbet ettik yarim saat bu kadar. Onun dışında mesajlasiyoruz hep kavga gürültü hakaret. Konuşmayı kesiyoruz 1 sene sonra bir yerde görüyor bir daha yaziyor. Ama onunda bana, benimde ona zaafımiz var. En son yine hakaret ettik birbirimize dedim bitti daha asla konuşmayız. Bir arkadaşı var, konuşup görüşmeyi kesmişler Ama çocuğun profilinde bunun şarkı söylerken falan videoları var. Bende qra sıra girip onlara bakıyorum. Çocuk beni fark etti. Kimsin dedi. Bende anlattım dedim durum bu onu özlüyorum arada videolarına bakıyorum. Oda dedi biz görüşmüyoruz bilmem ne derken öyle konuştuk 6 7 ay geçti görüştük sevgili olduk 1 senelik güzel bir ilişkimiz oldu. Çok saygılı terbiyeli efendi. Sonra yine arkadaşça bitirdik. Derken 2 sene geçti. Aşık olduğum adam çıktı karşıma ikna etmeye çalıştı uzun bir süre değiştim hayatımda hersey yoluna girdi diye. Görüşüyoruz ve bana evlenme teklif etti. Bilmiyorum ne yapsam benim senden hiç umudum yoktu arkadaşınla hiç olmayacak şekilde böyle bir ilişki yaşadık. Desem mi ne yapsam

Bu işte biraz ahlaksızlık var mı? Ne yapmamı önerirsiniz?
Cevapla