Flörtümle buluştum, kalbini kırmadan nasıl bitirebilirim?

sadece 2 gün konuştuk ve bugünde kahve içtik fakat benim boyum uzun yani 170 onun boyu benimle hemen hemen aynı yani yanımda yürürken aynıydı her neyse önemi yok fakat cüsseside aynı yani balık etli çekici bir fiziğim var ama onun omuzları benden daha küçük yani yan yana sanki kardeşim gibi iyi birisi aşırı sempatik vs eve bıraktı evimden aldı iyi bir insan düşünceli güzel bir zaman geçirdim aslında ama yakışmıyoruz ben daha olgun duruyorum o çocuk gibi yanımda aynı yaştayız bu arada ve bugün eve gelincede konuştuk güzeldi dedim kalbini kırmak istemiyorum yani şu an nötr hissediyorum pazar günüde buluşalım dedi bilmiyorum ne yapacağımı erteledim ve uyuyamıyorum şu an uyku tutmuyor çocuğun içi dışı bir böyle taktikli falan çocuk değil fibi kasıntı bir tip değil napmalıyım yaşlar 21
Flörtümle buluştum, kalbini kırmadan nasıl bitirebilirim?
Cevapla