Yeni tanıştığınız biriyle sürekli mesajlaşarak mı tanışırsınız yoksa yüz yüze iletişim kurarak mı?

yeni tanıştığım kızla sürekli mesajlaşarak tanışmaya çalışıyoruz, bu durum beni sıkıyor. Yüz yüze cafede görüşelim daha sağlıklı tanışma açısından diyorum zamanı var diyor. Peki siz mesajlaşarak mı yoksa yüz yüze tanışmayı tercih edersiniz?
Yeni tanıştığınız biriyle sürekli mesajlaşarak mı tanışırsınız yoksa yüz yüze iletişim kurarak mı?
Cevapla