Hakkımız mı yeniyor, yoksa biz mi kötü olamıyoruz?

Gerçekten artık anlamadığım bir şey var.

Bizim gibi erkekler ilgi duyduğumuz kadınlara ince davranırken, düşünceli davranırken, ilgi gösterirken, kıyamazken; kadınlar (genelleme yapmıyorum) gidiyor, nerede ağlatan, nerede düşüncesiz davranan vs. olan erkeklerle birlikte oluyor.

Anlam veremiyorum artık. Sonra, bir yerde sevgilisine iyi davranan erkek görüyorlar, kaldı mı böyle erkekler diyor, ama o erkekte bir süre sonra terk ediliyor.

Buradayız buradaaaaaa!

Şu söz doğru galiba;

"İyi adamlar yalnızlıktan ölüyor, iyi kadınlar ise kötü adamların balkonundan gökyüzüne bakarken.."

Hakkımız mı yeniyor, yoksa biz mi kötü olamıyoruz?
Cevapla