Biz mi yanlıṣ düṣünüyoruz ya ne dersiniz?

Erkeklerin artık namus temiz vs. kavramları olmadığını düṣünüyorum. Kızı sevsinler yeter ki isterse escort olsun o kız onlar için en iyisidir.

Bunu dememin nedeni bugün yine böyle bi olayla karṣılaṣtım. Tanıdığım bir kız vardı pekde çirkin ama oynak olduğu için kızın erkek takipcisi çoktu. Her erkeklede muhabbeti vardı süreklide sevgilisi oluyordu. 28 yaṣında bu arada. Bugün sözlenmiṣ ya. Hemde acayip temiz bi erkekle. Erkeğin saflığına mı üzüleyim yoksa bu tip kızların en sonunda hep yüzünün güldüğüne mi? hayat çok zorsun be...

Biz mi yanlıṣ düṣünüyoruz ya ne dersiniz?
Cevapla