Değer vermeyen birini hayatından tamamen çıkarıp hayatına kaldığı yerden devam edebilmek sizce en doğrusu değil mi?

Beni aldattı çok ağırıma gitti acımı yaşadım ondan tamamen ümidimi kestim hayatıma aynı şekil devam ediyorum o olaydan sonra hiç yazmadım.

Değer vermeyen birini hayatından tamamen çıkarıp hayatına kaldığı yerden devam edebilmek sizce en doğrusu değil mi?
Cevapla