Açıklamayı okursanız sevinirim. Ön yargılı yaklaşmayın lütfen🙏
Güzel olduğumu ben iddia etmiyorum, lütfen egolu bi kızmışım gibi algılamayın, tüm çevremden iltifat alıyorum sadece erkeklerden değil kızlarda çok güzel olduğumu vs diyor. konuştuğum her erkekten senin gibi bi kız bana nasıl baktı, nasıl cevap verdi , fake misin gibi sözler duyuyorum hatta fake olmadığımı kanıtlamamı isteyen bile çok oluyor. Tabi bunlar sanalda olan şeyler.
Sorun nerde bilmiyorum konuştuğum erkeklere çok samimi egosuz bi şekilde yaklaşıyorum değer veriyorum ama böyle yapınca erkekler soğuyor sanırım anlamıyorum. Peşlerinden de koşup değerimi düşürmüyorum çünkü biliyorum ki kaçan kovalanır. Fakat bu taktik sanırım bir tek bende olmuyor ya da bana hep gururlu erkekler mi denk geliyor anlamıyorum. Ben yazmadığımda onlar da yazmıyor uzun süre yazışma olmayınca yazıyorlar amaçları ne? boşta kalınca yazmak filan mı? Güzel bulunmama onca iltifat almama rağmen sevgisiz bi ailede büyüdüm o yüzden çok özgüvenli kendisine değer veren birisi değilim. iki günlük konuştuğum erkekler bile beni takmadığında, değer vermediğinde üzülüyorum çünkü ben onlara değer veriyorum vakit ayırıyorum. Diyorum yani sorun nerde çirkin miyim diye düşünüyorum ama çirkin olsam neden başta bana onca iltifat edip sonradan takmasınlar diyorum. Ve çirkin bi kız olsam çevremden de iltifat almazdım. Yani sorun dış görünüşte değilse nerde? ben erkeklere nasıl davranmalıyım anlamıyorum. Sizin düşünceleriniz neler. Tavsiye verirseniz çok sevinirim.
Güzel olduğumu ben iddia etmiyorum, lütfen egolu bi kızmışım gibi algılamayın, tüm çevremden iltifat alıyorum sadece erkeklerden değil kızlarda çok güzel olduğumu vs diyor. konuştuğum her erkekten senin gibi bi kız bana nasıl baktı, nasıl cevap verdi , fake misin gibi sözler duyuyorum hatta fake olmadığımı kanıtlamamı isteyen bile çok oluyor. Tabi bunlar sanalda olan şeyler.
Sorun nerde bilmiyorum konuştuğum erkeklere çok samimi egosuz bi şekilde yaklaşıyorum değer veriyorum ama böyle yapınca erkekler soğuyor sanırım anlamıyorum. Peşlerinden de koşup değerimi düşürmüyorum çünkü biliyorum ki kaçan kovalanır. Fakat bu taktik sanırım bir tek bende olmuyor ya da bana hep gururlu erkekler mi denk geliyor anlamıyorum. Ben yazmadığımda onlar da yazmıyor uzun süre yazışma olmayınca yazıyorlar amaçları ne? boşta kalınca yazmak filan mı? Güzel bulunmama onca iltifat almama rağmen sevgisiz bi ailede büyüdüm o yüzden çok özgüvenli kendisine değer veren birisi değilim. iki günlük konuştuğum erkekler bile beni takmadığında, değer vermediğinde üzülüyorum çünkü ben onlara değer veriyorum vakit ayırıyorum. Diyorum yani sorun nerde çirkin miyim diye düşünüyorum ama çirkin olsam neden başta bana onca iltifat edip sonradan takmasınlar diyorum. Ve çirkin bi kız olsam çevremden de iltifat almazdım. Yani sorun dış görünüşte değilse nerde? ben erkeklere nasıl davranmalıyım anlamıyorum. Sizin düşünceleriniz neler. Tavsiye verirseniz çok sevinirim.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer