Siz engellediniz mi veya engellendiniz mi ne düşünüyorsunuz?

Siz engellediniz mi veya engellendiniz mi ne düşünüyorsunuz?

yenisi varsa doğru olandır. aslına bakarsanız yenisi olasılığı hep olduğundan doğru olandır. ayrılmışsındır. bitmiştir. aranmamalıdır, aramamalıdır. beraberken beceremediğini ayrıyken yapamayacaksındır. eski sevgililer birbirlerine ayak bağı olmamalıdır. o yüzden de herkes kendine göre önlemini almalıdır..
İnsan gibi konuşup ayrılmak ve yazmamak rahatsız etmemek en güzelidir. Engele gerek yok. Kolay kolay engellemem kimseyi. Engellesem dahi açarım engelini. Sonuçta üzerimde emeği olan hakkı olan biri. Yarın bir gün bir derdi bi sıkıntısı olduğunda hayatımda kimse olmadığı sürece arayabilir yazabilir. İnsanız en nihaytinde.
Nasıl bir ayrılık yaşandığına bağlı birazda. Saygı sevgi karşılığında bitmişse engellemek saçma olur. Onun dışında ciddi şeyler yaşanmıştır. O zaman engellenir.
Sevgili flört olayları normal olduğu kadar ayrılıklar da normal ama ayrılık gerçekleştiğinde karşı taraf karşı cins rahatsızlık verdiği durumda onu engellemek veya silmek tek çare haline gelebilir
Geçmişe saygısızlık olmaz diye düşünüyorum 🍂
Cevap
10Cevap
Ergence bir davranış sadece
Engel atmak bana saçma geliyor karşı taraf rahatsız etmiyorsa tabi
Varlığı, araması tahatsız ediyorsa geçmiş geçmiş zaten demektir.
Merhaba…
Ben ergence buluyorum kendi adıma konuşayım karşımdaki erkek bana seni istemiyorum desin daha adını dahi anmam o dereceyim ama engellemek çok saçma geliyor çocukça geliyor🙂😊
Yapmam çünkü onu genelde ergenler yapıyor 🤣 bizim gibi belli bir yaşa gelmiş insanlar yapmaz saçma ve gereksiz buluruz çünkü
Rahatsız edilmediğim sürece engellemem. İlişki biter ve konu kapanır. Her yerden veto koymanın bir anlamı yok. O kadar kötü olmaya gerek de yok.
Katılıyorum
saygısızlık değil de yine garip geliyor bana çok kötü bitmiş olması lazım yani onun dışında engellemek garip
Engelleyeceksen geri dönme. Çocuk gibi bugün engelleyip yarın geri kaldırma. Anilar güzeldir senle yaşar engelledim diye anıların silinmez merak etme
engelledim de engellendim de genel olarak sevmem böyle seyleri cocukca geliyor sadece bir kişiyi engelledim kötü bir ayrılık yaşandığı için
engellemek cocukların işidir :) ben bir daha muhatap olmam rehberden de silmem bir gün olurda işi düşüp yazar hatırlamak için silmem
Durumdan duruma değişir. Ben bir süre tuttum sonra bazı sebeplerden dolayı çıkardım.
Ama bence engellemeye gerek yok o kadarı fazla
Belli bir saygı çerçevesinde bitmişe karşıdaki takıntılı değilse bana saçma gelyior engellemek.
O anıları hatırlayıp acı çekceğine tamamıyla yok etmek daha mantıklı
Evet kim bilir ne olmuş tecrübeli arkadaşlar 👯♀️ daha iyi bilir de
Ayrılmanın nedenine bağlı olarak engellenilebilir.
Saygısızlık yapmazsa saygısızlığı hak etmez. Hareketlerine dikkat eden engel yemez.
İlişki kötü bir şekilde bitmişse eğer eski sevgiliyi her yerden engellemek saygısızlık değildir
Nasıl bittiğine bağlı. Engelleme olayları oluyorsa saygısızlık yaşanmıştır.
Eğer ihanet tarzında bir şey yok ise geçmişe ve yaşanmışlıklara saygısızlıktır..
Engellemek çocukluk olur.
bence en hizli atlatma yöntemidir öbür türlü tekrar iletismle ve maruz kalmayla atlatma evresi gereksiz uzayabilir
Sanmıyorum o anki duygularla yapılan bir şey çok sonra önemsemezsin
Bnce degil görüp hatırlamak acı veriyor olabilir
Karşındaki seni engellemediyse yine bakarsın ki profiline sen engellesen bile.. :D
Ben bitti bitti bakmam da
Ne yaptığına göre değişir o.. Keyifli günler..
Hayra ama Ergence
Ayrılık şekline bağlı
Ikisi de olmadı, bence olmamalı da.
Ben engellemem 😁
Ben engellemem ama yazıp durduğu için engelledim.
Hal ve hareketlerine bağlı daha çok
O saatten sonra o geçmişi..
Engellemiyorum kötüde bitse bir yaşanmışlık var
Nasıl ve ne şekilde ayrıldığımıza bağlı
değil 😂
Nasıl ayrıldığını bağlı
Nasıl ayrıldığına bağlı bence
Aldattiysa hayır
Hayır değil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?