Ancak şimdi çok soğuk ve mesafeli davranıyor,
madem ki benim istek göndermem bir ilgi göstergesi ve senin ilgin yok o zaman kabul etmeseydin. Yanlış mı düşünüyorum?
Pek iletişiminiz olmayan birisinin (sizden hoşlandığını düşündüğünüz) sizi sosyal (iş yerinden, okuldan vs) eklemesi bir ilgi belirtisi midir?
Cinsiyetini önemsemeksizin ilgimi çeken herhângi bir paylaşımın sahibiyse istek atmayı düşünürüm.
Ve genellikle de atmam.
Bir ilçe nüfusu kadar takipçim olmasına rağmen, bir mezra nüfusu kadar bile takibim yoktur.
Anlam çıkarmamak gerekir.
Cevap
1Cevap
Her zaman değil. Devamı olursa belki... Bir takiple böyle düşünmek doğru değil...
Peki şöyle düşünün, ekleyen kişi size karşı ilgisi olduğunu düşünüyorsunuz, hatta kişilerinizdeki insanlar da devre düşünüyor. Bu durumda sizi eklemesi yanlış olur mu?
Eklemek hiçbir durumda yanlış olmaz, istemeyen zaten geri çıkarır
Ya dikte kullandığım için yanlış yazmışım.
Geçtiğimiz günlerde, benim ona olan ilgim herkesin diline düşmüştü.
Yok ya öylesine atmıştır. Takipçi kasmak istiyordur belki.
Peki şöyle düşünün, ekleyen kişi size karşı ilgisi olduğunu düşünüyorsunuz, hatta kişilerinizdeki insanlar da devre düşünüyor. Bu durumda sizi eklemesi yanlış olur mu?
Ya dikte kullandığım için yanlış yazmışım.
Geçtiğimiz günlerde, benim ona olan ilgim herkesin diline düşmüştü.
Kendi kendine tribe girenlerde bugun. Oynat bakalım
Dikkatini çekmeye çalışıyor
Yok takip atan taraf benim,
Geçtiğimiz günlerde, benim ona olan ilgim herkesin diline düşmüştü.
Bir süre bekletti, sonra kabul etti.
Ama kabul ettikten sonra soğuk davranıyor.
Peki hiç kabul etmemiş olsaydı, bu ne anlama gelirdi?
Peki kararsizsa, ya da çekiniyorsa bu durum nasıl aşilabilir? Eğer yeteri kadar iletişim de yoksa.
Genellikle öyle oluyor bir takiple başlıyor herşey😅😅😅😅😅
Peki takipten sonra ne yapmak gerek mesaj mı atıyorsunuz?
Değildir merak etmiştir
Peki şöyle düşünün, ekleyen kişi size karşı ilgisi olduğunu düşünüyorsunuz, hatta kişilerinizdeki insanlar da devre düşünüyor. Bu durumda sizi eklemesi yanlış olur mu?
Ya dikte kullandığım için yanlış yazmışım.
Geçtiğimiz günlerde, benim ona olan ilgim herkesin diline düşmüştü.
Yanlış olmaz o zaman bir sohbet açar ağzını ararsın bu kadar basit
Yo normal bence
Geçtiğimiz günlerde, benim ona olan ilgim herkesin diline düşmüştü.
Hayır çok normal
Peki şöyle düşünün, ekleyen kişi size karşı ilgisi olduğunu düşünüyorsunuz, hatta kişilerinizdeki insanlar da devre düşünüyor. Bu durumda sizi eklemesi yanlış olur mu?
Ya dikte kullandığım için yanlış yazmışım.
Geçtiğimiz günlerde, benim ona olan ilgim herkesin diline düşmüştü.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?