+1 yılSeni bu kadar seven ve sadık olan biri varken bırakmak akıl karı değil yani sevdiğin halde bırakmak hele hiç değil. Sevmesem diyeceğim ki tamam bunları yapıyor ama içinde bir şey yok bence ilişkiniz monotonlaştı için siz böyle düşünüyorsunuz ama sevginiz iliginiz hala ilk gün ki gibi size tavsiyem bu durumu sevgilinize bahsetmeniz ve nasıl yola koyarız düzeltiriz diye somut adımlar atmanız lazım.
01 Yorumla
Soran+1 yılGüzel bir şekilde mesafeyle yürümediğini anlattım, sağolsun anladı, çabalıyoruz bakalım 10 ay gibi bir süre var hergün el ele dolaşmak için, dayanacak gücüm kalmadı ama elimden gelenin fazlasını yapacağım, teşekkürler ❤
En İyi Cevaplar
Aşk İlişkileri konusunda 5,4b cevap paylaştı. Çok tipik bir reaksiyondur bu. Aslında mevzu ilişkin değil hayatınla ilgili oluyor çoğu zaman. Hayatın monotonluğundan ve stresinden bir şeyleri farklı yapmak ve yaşamak istiyoruz, ama değişim için gerekli olan adımlar ya zahmetli ya da uzun vadede ulaşabileceğimiz şeyler. İnsan iyice köşeye sıkışınca da, en zahmetsiz ve kısa sürede gerçekleştirebileceği değişimlere yöneliyor. Bunlardan biride ilişkiyi bitirmek ya da gidip kendini alışverişe vermek gibi hemen ulaşılabilir şeyler. Ruhumuz rahatlayacak ve iç sesimiz susacak sanıyoruz, ama daha da büyümüş bir sıkıntı ve çok büyük bir keşke kalıyor elimize. Bahsettiğin adam çoğu hemcinsisin arayıpta bulamadığı türden bir insan gibi duruyor senin anlatmana göre. İlişkilerin inişleri çıkışları olur ve çoğu zaman ilk günkü heyecan ve merak daha yoğun hissetmemize neden olur. Gerçek olan bu mudur? Aslaa. Gerçek olan bunca zamandan sonra kendinden bu kadar güzel bahsettirebilecek bir sevgiliye sahip olmaktır. O yüzden eski heyecanı, eski hisleri aramak yerine, ilişkinin bugün hissettirdikleriyle ve sana kattıklarıyla ilgilenmen daha hayırlı ve yerinde olacaktır.
03 Yorumla
Soran+1 yılKendisi mükemmel bi insan bazen hayran kalıyorum ona, her kızın hayalindeki erkek, teşekkürler ❤
- Aşk İlişkileri konusunda 547 cevap paylaştı.
+1 yılUzaktan ilişkilerin yakında yakın ilişki olma ihtimali varsa sabredilebilir. Örneğin okul, iş gibi ne zaman biteceği belli ise sabredilebilir aksi halde belirsizlik insan için çok yorucudur. Hayat o kadar uzun değil.
Diğer durum seviyor muyum alıştım mı? Daha yakışıklıları var gibi sorular hep artık yeni bir şey istediğin anlamına geliyor. Hayatındaki insan her ne kadar daha önemli dursa bile tıpkı iş durumuna da benziyor. İşin seni mutsuz ediyorsa ayrılırsın. Dizi izliyorsundur hayat boyu izlemişsindir ama artık zevk almıyorsundur bırakırsın. Benim bir akrabam 47 yaşında müziği bıraktı, düşün düğüne bile gitmiyor, arabada çalmasını istemiyor. Yani insan artık mutlu hissetmiyorsa bu ne olursa olsun son vermeli. Kimse ben sıkıldım boşanmak istiyorum diye kişiye hoşgörü ile bakmaz ama insan beyni böyle. Bu da normal.
12 Yorumla
Soran+1 yılO kadar iyi anladınız ve anlattınız ki ne kadar teşekkür etsem azdır. Yaklaşık 10 ay sonra kavuşma intimalimiz var, sabretmeliyim değil mi? Hergün yan yanayken deneyeceğim kendimi, o zaman daha mantıklı bi sonuç elde etmiş olurum, tekrar teşekkürler ❤
- +1 yıl
Rica ederim. Beklerken daha kolay sabretmek adına çevrende sana ilgi duyan insanlar varsa onlarla fazla vakit geçirme. Çünkü insanın sevgilisi yanında yokken başkalarıyla paylaşımları daha çok olur. Her bir paylaşım, sohbet ya da hayatındaki sorun için yardım bağ oluşturur. Buna dikkat edersen daha olumlu olur. Hayırlısı olsun. Umarım 10 ay kayıp değilde mutlu bir gelecek kazanmış olursun
Gizli Üye(36-45)+1 yılAynı olay başımdan geçti seni çok iyi anlıyorum aslında daha yakışıklı derken senin içinde sevgi kalmamış yoksa amacının sevgilini küçümsemek olmadığını anlayabiliyorum ben de 2 buçuk yıllık ilişkimi bu anlattıkların ve estra başka sebeplerden dolayı bitirdim 2 yıla yakın oldu ayrıyız ama şunu diyorum kendime iyi ki ayrılmışım kendine şunu sor ben onsuz yapabilir miyim ya da biz evlendiğimizde onunla aynı evi paylaşabilir miyim diye karşındakine de daha fazla zarar verme derim çünkü kötü oluyor.
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
41Cevap
+1 yılYa siz kadınları gerçekten anlamak aşırı derecede zor ya böyle bir ilişkin var Madem kızım sen daha ne istiyorsun ya millet böyle ilişki yaşamak için şu devirde Can atıyor Sen diyorsun ki bu ilişki Bana sıkıcı geldi bitirmek istiyorum Gerçekten var ya şu kadınlar ne istediğini bilmiyor arkadaş Yani bunu çok güzel özetledin şu anda
60 Yorumla
+1 yılSeni suclayanlar elestirenler sacmalamis. Uzaktan bir iliskide ne kadar seversen sev ne kadar baglanirsan baglan sonucta iliski sadece bir fisi cekmeye bakiyor. O yuzden aslinda asla yeteri kadar kuvvetli baglanmis olmuyorsunuz. 3 yilda bir elin parmaggini gecmeyen bulusmalarla yasanan bir liski ilerde mutlaka bitecek buna engel olamiycaksin. Şu an zaten kafanda bitirmissin. 10 ay daha sabredecegini hic sanmiyorum ki 10 ay sonra sen onu deniyeceginde o bundan cok rahatsiz olilucak bu seferde kavgalar basliycak daha kotu bitecek iliski
00 Yorumla
+1 yılasla bir kadına bağlanmamamın sebebi bu işte, siz kadınlar busunuz işte! hiç bir şeyi haketmiyorsunuz! bu yazı bütün erkeklere madde madde olarak ezberletilmeli. çocuğa daha fazla eziyet etme, 3 yılını zaten çaldın biraz ona saygın varsa bir daha onunla iletişime geçmezsin, tabi onunda aklı varsa senin peşini bırakır ama sanmıyorum, çünkü 3 yılın yatırımı ağır olur
. tabi tabi sen her zaman daha İYİLER'inə layıksın... seni sevip değer veren sahip çıkan erkek yerine, kaba saba, kas yığını, çözmesi zor olan egoist öküzleri hakediyorsun.
23 Yorumla
Soran+1 yılBu kadar kırıcı bi şekilde anlatmanı asla hak etmedim biliyor musun, karşında çaresiz fikir arayan bir kadın var, dediklerin hoş mu sence? İnşallah o ruh eşini hiç bir zaman bulamazsın, eminim o çok iyidir ama senin gibi ahkâm kesen bi öküzü asla hak etmiyordur.
Soran+1 yılAsla ve asla sevgilimi bırakmayacağım, özellikle senin sayende dışarıda ki erkeklerin ne kadar saçma olduğunu anladım, sağol.
- +1 yıl
bence sen iyi değilsin, bitirmeyi düşündüğünü söylüyordun şimdide asla bırakmayacağım diyorsun.
Aşk İlişkileri konusunda 650 cevap paylaştı. Kuzum, kadınlar sevdiği seyleri abartmasını sever. Bu yüzden Aşk konusunda hata yapar, isteklerle bunaltır. Bunu iyi niyete bağlı olarak yapar ama eleman sıkılır. Günümüzde iyi bir dost sevgili bulmak sandığın kadar kolay değil. Bir başkasının jikayesini dinlemek yerine kendi hikayeni yaşa derim.
01 Yorumla
Soran+1 yılHaklısınız, ne yapıcam bilmiyorum
+1 yılBitir tabi. Sen de bitir, ben de bitireyim, herkes bitirsin. Ömür boyu sevmek bizim neyimize. Hem nasılsa milyon tane insan var. Yine severiz, yine aşık oluruz, yine aynı duyguları hisleri yaşarız. Neden sadece bir kişiyle hayat yaşamaya mecbur hissediyoruz ki kendimizi. Ayakkabın eskiyip modası geçince yenisini alabiliyorsak, sıkılınca da sevdiğimiz insanı bırakırız bu kadar basit.
00 Yorumla
+1 yılBence sana iyilik yaramıyor. Çok sevdiği için her dediğini yaptığı için sözünü dinlediği için sana çok ilgi gösterdiği için sana sıkıcı gelmeye başladı bu yüzden degisik maceralar arıyorsun kendine. Ama başkası ile birlikte olsan bile sürekli eskisiyle karsilastiracsksin onu
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yılo zaman ayril bu his gelince gitmez salla geç hayat senin
ama sonra pişman olma çünkü olma ihtimalin yüksek ortalikda böylesini bulmak zor sana bidaha denk gelir mi orasida ayri
yine dedigim gibi hayat senin
evlenseniz daha mantikli 3 sene neyi bekliyorsunuz00 Yorumla Sen eğlence falan istiyorsun. Senin ilişki istediğin yok. Adamın hatası yok. Ortada bir problemde yok. Ee o zaman derdin ne? Kusura bakma eğer anlattığın gibi biriyse ayrılsan bile onun gibisini zor bulursun. O kişinin kıymetini bence bilmiyorsun. Zihniyetin bu yöndeyse bence derhal ayrıl. Çocuğa yazık. İyilik güzellik bazı insanlara ağır gelir…
10 Yorumla
+1 yılHepsini okumadım, seninki macera aramak, dertsiz başına dert almak başka bir şey değil. Çözümü çok kolay 15gün ya da bir hafta seninle hiçbir bağlantı kurmak, haberini almak istemiyorum de ve yap bunu. Bu gerçek duygularını görmeni sağlar garantilidir. Bu arada bu onun için de geçerli, çok şey olabilir❗️
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılYeni sevgili aramaya gücün var ama uzakta olan sana 3 yıl emek vermiş insanla devam etmeye, onun yanına bir kez gidip buluşmaya gücün yok galiba. Senin ruhun da sıkıntılar çıkmaya başlamış sen aldatiyorsun resmen şu an bile yok daha yakışıklılar var bilmem ne? O yakisiklilar da karakter var mı acaba?
Pişman olacaksın. Ama ayrıl çocuk böyle birisinden kurtulmuş olur sen rahat durmazsin.04 Yorumla
Soran+1 yılPardon bu kesin yargılar nerden geliyor? ilişkimizin içinde falandında bizim mi haberimiz yoktu, öyle bi anlatmışsın ki sanki 40 yıllık dostumsun, komik😂
buluşmaya gücün yok derken? arka mahallemde değil maalesef. Ruhum iyi mi bilmem ama seninkinden iyi olduğu belli, allah yardımcın olsun
Cevap sahibi+1 yılOndan daha yakışıklılar var falan diyorsun kendini daha iyi Üstün tutuyorsun sen ne biçim insansın enin ruhunda bozulma var işte insan sevgilisinden başka hiç kimseyi yakışıklı bulamaz zaten sen ihanet etmeye başlamışsın güzelim başkalarından etkilenerek başkalarını daha yakışıklı bularak o yüzden sen o çocuğu bırak o çocuk senden kurtulsun canım.
Cevap sahibi+1 yılSeni şu an anlattıklarınla yargılıyorum. Demek ki sen busun ki bu şekilde yargılıyorum ilişkinin içinde falan değildim kırk yıllık dostun olamam zaten böyle bir insanla dost olmam ben.
Soran+1 yılTamam😘😘😘
Gizli Üye(25-29)+1 yılya şu psikoloji alanından olmayan kişisel gelişimciler ortaya malca bi şey attı milletin kafasını karıştırıyor yok sevgi mi alışkanlık mı ALIŞKANLIK SEVGİNİN ÜRÜNÜDÜR ZATEN o zaman ilk tanışma heyecanı geçince herkesten ayrılalım her 2-3 yıla sevgili değiştirelim
15 Yorumla- +1 yıl
O kadar güzel açıkladın ki; tebrik ediyorum
Cevap sahibi+1 yıl@DarKDayS__0034 🥳
- +1 yıl
Gerçekten öyle herkes bu dertten muzadarip..🙂
Cevap sahibi+1 yıl@LібіdoІu_ bir de şey bu kişisel gelişimci tayfanın amerikan tarzı "doğru kişi olursa hiç sıkılmazsın" gibi gerçek dışı bi düşüncesi de var. biri gerekirse en zengin en güzel olsun ilişki çok heyecanlı tutkulu olsun zaten onunla bile bir rutine dönülecek. heyecan arayan ilişki kurmamalı, evlenmemeli
+1 yılKnk sen bi kendinden emin ol. Ondan emin olduğun kadar kendinden emin değilsin. Ayrıca başkasını düşünebiliyorsan bence bu sevgi değil biraz karaktersizlik knk çünkü seven insan gözünün ucuyla birine bakmaya haya eder ne bileyim.
Bence çok alışmışsınız birbirinize ve hayat reel devam ettiği için böylesin. Biraz heyecan arar ve kendinize vakit ayırırsanız düzelirsin.11 Yorumla
Soran+1 yılİnşallah öyle olur, böyle hergün gezmek, yeri gelince ağlamak, kavga etmek bunları istiyorum artık
- Aşk İlişkileri konusunda 9,3b cevap paylaştı.
+1 yılİlişkiyi sıkıldığım için bitirmem şahsen, muhtemelen ya ilgisizdir, ya hislerinin aynı olmadığını düşünürüm ya da başka nedenler vardır işin içinde.. O yüzden iyi düşün derim.. Keyifli günler..
02 Yorumla
Soran+1 yılSon zamanlarda ilgisi azaldı
- +1 yıl
O zaman oturup konuşmayı deneyin affedilemeyecek bir durum yoksa düzelebilir. :)
Ayrılmak değilde biraz ara verin bence o kadar şey yasammisiniz beraber ve bence sende seviyorsun. Ara verip kendine zmn ver o zmn gercekten onu sevip beraberliğinizi sürdürüp surdurmemeye karar verirsin sağlıklı bi şekilde.
00 Yorumla
+1 yılSenin başına gelecek var anlaşıldı 😂
2 ay sonra eskisine dönmeye çalışırsın da olmaz bir daha.
Rahat batması derler buna tıp literatüründe 😉03 Yorumla
Soran+1 yılKesinlikle rahat battı 😂
- +1 yıl
Eldeki kuş dalda ki kuştan iyidir 😉
- +1 yıl
Aldın mı boyunun ölçüsünü 😂
- Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı.
+1 yıltam da bu durum yaşanır diye 2 aylık ilişkimi daha fazla zarar görmeyelim diye bitirdim
koskoca 3 yıl uzaktan yürütebilmek çok yorucudur eminim Allah kolaylık versin01 Yorumla
Soran+1 yılahhh ben 2. ayımızı düşünüyorum, ikimizde çok heyecanlıydık birbirimizi daha yeni tanımaya başlıyorduk, ama koskocaaaa 3 yıllll
Kıyaslamalar başladıysa beklemen hata, çocuğa yazık, belki de beni çok seviyor evleniriz falan diye düşlüyordur şimdi garibim. onun hayallerine, sevgisine saygı göster ve ayrıl. Kendine hak ettiği ilişkiyi, partneri bulma ihtimali artsın, çünkü daha seni unutmasıda zaman alacak.
10 YorumlaBoş ver, gençsiniz daha, bibok olmaz. 1 ay ağlar geçer, önündeki maçlara bakar.
Çocuktan kas mas falan isteme embesiller gibi de. Ayrılacaksan ayrıl00 Yorumla
+1 yılBu hayat hepimize bahşedilmiş fakat bu insan senin kalbine dokunmuş benden söylemesi iyi bir insan bu kadar erken bulmuşken kaybetmeyi göze alma ilişki bazı dönemlerde tek bir düzeye sıkışıp takılabilir ilişkide evlilikte bu yüzden iyi günde ve kötü günde diye bir. söz verdirip ömür boyu sürüyor ilişkide bu tarz sıkıntılar olabilir bunlar küçük şeyler ve çom yakışıyorsunuz kardeş devam et ve tatlandırıcı yuvayı dişi kuş yapar ve sen güçlü bir yapın var. Selam ve dua ile hoşçakal
00 Yorumla
+1 yılilk başlarda bu duygu sana çok iyi gelecek rahatladım diyeceksin belki de ama işler o şekilde yürümeyecek yıllar geçtikten sonra bile olsa onu özleyeceksin çünkü kimse sana onun yaklaştığı gibi yaklaşmayacak ama döndüğünde bence her şey çok geç olacak 3 yıllık ilişkiyi bitirmek için bile bu tür sitelerden ilerliyorsan zaten o 3 yılın hiçbir değeri yok üzüldüm şu an karşıdaki insana
01 YorumlaSen onu gerçekten sevmiyorsun kimseye masal anlatma gözün dışarıda yani böyle daha yakışıklı yırtık erkekler arıyorsun kısaca çocuktan ayrıl boşuna emek dökmesin oda
00 Yorumla
+1 yılDaha iyilerine layigim düşüncesi zaten senin kafanda bitirmiş olduğunu gösteriyor. Şimdi bitmese bir zaman sonra bitecek. Bitir gitsin. Ne kadar erken o kadar iyi.
00 Yorumla
+1 yılYazık kafana. Hipergami affetmiyor işte. Onu maskülen bir erkek olarak görmüyorsun saygı duymuyorsun bu yüzden istemiyorsun.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 782 cevap paylaştı.
+1 yıl
Bu seni açıkılıyor sanırım.
00 Yorumla
+1 yılherkes karakterinin gereğini yapıyor sende öyle yapacaksın farklı tenlerde gezmeye alışkınsın belki de
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3,2b cevap paylaştı.
+1 yılHer şeyi yaşadığın için bir zevki, heyecanı kalmamış.
04 Yorumla
Soran+1 yılHayır uzak mesafe nadir görüşüyoruz, hiç bir şey yaşamadık
- +1 yıl
Neden aklın hemen cinselliğe kayıyor?
Soran+1 yılBunları yaşayan insanlar genelde sıkılır çünkü
- +1 yıl
Zihniyetinizi değişmeniz lazım acilen
Uzak ilişkiyi 3 yıl sürdürmen ilginç. Senin bunu yaşamanın sebebi de uzakta olduğu için olabilir. Herkesin yapabileceği bir şey değil uzaktan yürütebilmek. benim aklıma hiç iyi şeyler getirmedi acikcasi
01 Yorumla
Soran+1 yılHic iyi şeyler derken
Gizli Üye(25-29)+1 yılBen yaşadım aynısını yaşadım sevgilim el üstünde tutuyordu beni ve çok zeki başarılı biri ama birazcık fiziksel dış görünüşüne önem vermiyor diye ayrılmak istediğimi söyledim köpek gibi pişman oldum özür diledim yalvardım istahtan kesildim uykularım gitti barıştık şükür affetti beni ama eskisi gibi deiliz tam yavaş yavaş ısınmaya çalışıyor bana korkutmusum onu ve haklı.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 766 cevap paylaştı.
+1 yılYağmurdan kaçarken doluya tutulmak deyimini anımsattı bana okuduklarım. Onun kıymetini bil.
00 Yorumla Kadın milleti değil misiniz, topunuzun... biiiip...
00 Yorumla
+1 yılasiti kacmıs kola gıbı olmus ılıskın tat vermez artık
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 529 cevap paylaştı.
+1 yılHis mis değil kendini kandırma. Yakışıklı bakımlı birini istiyorsun olay bundan ibaret.
00 Yorumla
+1 yılSizin bileceğiniz bir iş, yinede 3 yılını bir gözden geçir derim.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 440 cevap paylaştı. İşte bu yüzden ilişkileri uzun tutmayın derler birbirinize dair herşeyi tüketiyorsunuz
00 Yorumla
+1 yılAyrıl sen kafada bitirmişsin zaten yazık çocuğa
01 Yorumla- +1 yıl
Sanada kucak dolusu sevgilerrr 💛
Bence zamana bırak hiçbirimiz mükemmel değiliz sizde mükemmel değilsinizdir yok sıkıldım diye ayrılınmaz belkide size sorun yaratmayan biridir bu rahatlık size batıyordur bir düşünün bence iyi insan zor bulunur
00 Yorumla
+1 yıl3 yıl olan ilişkiyi evliliğe dökmeniz gerekiyordu. Ama sen mutlu değilsin ayrılmanız daha doğru diye düşünüyorum, gönül ilişkileri ayrıldımi kendine zarar verir ayrılmayayim en iyisi diye yürümez. Bitirmek istiyorsan bitir insan herşeye alışır
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 28,4b cevap paylaştı.
+1 yılSen eğlence istiyorsun
10 Yorumla Hayır saçmalama o kadar zaman emek zaten bitirirsen de kendini boşlukta hissedersin ilişkiyi güzelleştirmeye bak
01 Yorumla
Soran+1 yılSonunda güzel bi yorum vallaha herkes o kadar üstüme geldi ki fikir sunmak yerine bin pişman oldum yazdığıma, daha çok üzüldüm 🥺
+1 yılbizimde aynı şekilde uzak mesafe yani ama bitirme anında değil diye öyle geliyor pişman olurdun askım
00 Yorumla
+1 yılSevgilini çevrende gördüğün erkeklerle kıyaslayarak gözlerinle aldatmış oluyorsun... Aldatmak sadece beden ile olacak iş değildir.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılÇok pişman olursun çünkü kaybedince değerini anlarsın. Onun gibi davranan olmaz en basitinden
00 Yorumla
+1 yılYa a kodumun kezbanı sen ne anlatıon ors cocu millet ac ac
00 YorumlaKarar senin bence aklınla değil kalbin ile hareket ed
00 Yorumla
+1 yılBence bu durumu onunla paylaşmalısın ve ortak bir çözüm yolu aramalısınız
00 Yorumla
+1 yılKıyamam size ama sende seviyorsun ama hep stabil anlıyorum seni
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 926 cevap paylaştı.
+1 yılayril da cocuk kurtulsun senden awqq
11 Yorumla- +1 yıl
Trust no any one diyelim mi
Gizli Üye(25-29)+1 yılSeninki ego tatmini başka bir şey değil çocuğa yazik
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılo hissi aldigin anda yapacak birsey yok hoslanmiyorsan bitirmelisin zaman hersey degil
00 YorumlaBitirirdim. Hergun aynı yemek yenmez
00 Yorumla
+1 yılPi. c mı seviyorsun
00 Yorumla
+1 yılBırakma pişman olursun bu sefer geri dönüşte olmaz
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 562 cevap paylaştı.
+1 yılayrılmalısın. adam daha iyilerine layık.
00 Yorumla
+1 yılSeni sıkan neydi tam olarak
00 Yorumla
+1 yılG. te rahat batması tam olarak böyle bir şey
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2b cevap paylaştı.
+1 yılÇocuğa yazık Bırakta yeni limanlara yelken açsın
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 2b cevap paylaştı.
+1 yılAyrıl çocuktan kurtulsun senden
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 353 cevap paylaştı. Ben bitirdim aldatı diye umrumda da değıl
00 Yorumla
+1 yıl3 yıl ilişkimi olur yaa
00 Yorumlasıkıcı geliyorsa nasıl istiyorsan öyle yap
00 Yorumla- Devamını Gör (19)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 