3 yıllık ilişkimi bitirmek istiyorum, sıkıcı gelmeye başladı. Siz olsanız bitirir miydiniz?

3 yıllık ilişkim var, beraber çok şeyler yaşadık, herşeyi beraber atlattık, o benim dostum, annem babam, başıma bişey gelince sığındığım, fikirlerine zekasına her zaman çok güvendiğim insan. Ama artık hislerime anlam veremiyorum, sanki daha iyilerine layığım, ne bilim daha yakışıklı insanlar vs. anlayamıyorum bir türlü. Onun gibisini bulamam asla ama zorla da yürütmek çok zor. Seviyorum mu alıştım mı bilmiyorum, ufak bi haber alamazsam mahvoluyorum, çok korkuyorum başına bişey gelir diye. Bu diyeceklerim çok basit şeyler ama mesela giyimine dikkat edebilir, ya da spor yapıp fit gözükebilir, kas yapabilir. Ama asla dikkat etmiyor, sınav bitsin söz diyor. Ayrılsam daha mı iyi olur bilmiyorum, belkide çok kötü olucak muhtemelen çok pişman olucam. Üstelik İlişkimiz uzak mesafe, nadir görüşüyoruz, çok sıkıcı gelmeye başladı artık, İlişkimiz monotonlaştı herhalde, yan yana olsak biraz heyecan olsa belki herşeye baştan başlarız. Üstelik bana çok alıştı bıraksam da korkarım kendine bişey yapar diye, gerçekten çok seviyor beni

Güncellemeler
+1 yıl
Hepiniz haklısınız, ne diyeceğimi bilemiyorum, bu soruyla bağı koparmak istiyorum, unutmak istiyorum, inşallah yıllar sonra karşıma çıkar, yürütmek için elimden geleni yapacağım, söz veriyorum, hepinize kucak dolusu sevgiler❤
3 yıllık ilişkimi bitirmek istiyorum, sıkıcı gelmeye başladı. Siz olsanız bitirir miydiniz?
Cevapla