abartmadıkları sürece sorun yok bence eğer kız kardeşinin sonradan üzüleceğini düşünüyorsan güzelce olduğu gibi anlat
1
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
Abartı şey var biraz ama abartı sayılır mı pek bilmiyorum bana ters şeyler normalde ama cahil bir kıza hayır hayır demek onu daha çok iter o yüzden senin de dediğin gibi güzelce anlatmam lazım
Kız kardeşini üzmeden güzel güzel konuş. Ben devreye girmek seni rencide etmek istemiyorum, o yüzden sana olan güvenimi kırma sen gerekeni yap lütfen falan de.
O zaman küçük tatlı bir tehdit eklersin :D Ben müdahale etmek istemiyorum, ama o duruma gelirse de ederim haberin olsun. Seni kırmamaya çalışıyorum ama bir yere kadar bir daha uyarmayacağım de.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
abartmadıkları sürece sorun yok bence eğer kız kardeşinin sonradan üzüleceğini düşünüyorsan güzelce olduğu gibi anlat
Abartı şey var biraz ama abartı sayılır mı pek bilmiyorum bana ters şeyler normalde ama cahil bir kıza hayır hayır demek onu daha çok iter o yüzden senin de dediğin gibi güzelce anlatmam lazım
Eee başka ne yapabilirim rahatsız etmezse cevap alabilir miyim
Çocuğu ensesinden kaparım ve seninle ciddi düşünmez takılırım haberin olsun derim.
O derece diyorsun yani 😄 iyimis
Kız kardeşim en kıymetlimdir, adamı hoplatırım valla :D
Benim de öyle ama olmuş birşeyler belli
Kız kardeşini üzmeden güzel güzel konuş. Ben devreye girmek seni rencide etmek istemiyorum, o yüzden sana olan güvenimi kırma sen gerekeni yap lütfen falan de.
Hım anlar mı diyorsun cahil birine laf anlatması çok zor hele ki kız kardeşime yani aşırı zor
O zaman küçük tatlı bir tehdit eklersin :D Ben müdahale etmek istemiyorum, ama o duruma gelirse de ederim haberin olsun. Seni kırmamaya çalışıyorum ama bir yere kadar bir daha uyarmayacağım de.
O güzel olur tehdit edince zaten bırakır ama gizli gizli yine olursa daha kötü ayağını denk al felan hesabı 😄
Kız kardeşim yok ama velev ki olsaydı ve böyle bir şey başına gelseydi o çocuğu bulup demirle vura vura bi yerlerini kirardim
rahat bırak yasaya yaşaya öğrenecek işte
Herşeyi yaşasın mi yani konu cinselliğe gidiyor çünkü belli ki
orasına ben karismam resitse sen de karışma sadece konus ayırmaya falan kalkma
ben picc erkek tanımadan erkeklerden nefret etmez diye demiştim 😀
Reşit evet yaşı 19 henüz çocuk 25 rahat var ysni kizi üzer bence hiç ciddi biri değil olsa öyle yapmazdı yani
Pic erkek çok maalesef ki kızlar olarak sizler haklısınız neredeyse 5 parmağı geçmez düzgün diyeceğim o derece 😄
kardeşinle konus yapıcı olmaya çalış yasaklarsan bir seyleri daha da fena oluyorlar
Haklısın peki çok ileri cinsel bir konuma geldi ise konuşmam fayda eder mi yinede
maalesef kadınlar aşkta kendini dsha cok kaptırıyor galiba
Aynen yasak koymak daha kötü etkiliyor haklısın
Senden bir konuda akıl alabilir miyim peki eğer rahatsız etmeyecekse istek atsam mesaj atma imkanınız olur mu?
Abimin rahatlığı XXL 😄😄😄
Nasıl yani
Ne konuda mesela 😄😄
boş ver şimdi buradan 😄
Anlat durumu
Sikıntı
Kardeşim ile öyle çocuk galiba ama bunu nasıl anlayacak ki cahil biri