Kızlar neden evlenince annesine bütün yaşanan en ufak sorunları anlatır?

Şöyle anlatayım 1 yıllık evliy-iz (dik) seviyesine geldi evliliğimiz evlendiğimiz ilk gün dedim ki yaşanan herşeyi ailelere aktarmayalım ki sorunlar daha da büyümesin biz çözeriz onlar çözemez kendi içlerinde ve sıkıntı olur diye. Tabi gel zaman git zaman ne b*k olsa kaynanam nasılsın oğlum diye aradığında sonu bi önce ki tartışma konusu ile bitti şimdi şöyle bir durum var benim hatalarımın olduğu onunda hatalarının olduğu konular oldu annem aradığında hatundan taraf olurken işin garibi onun anneside ondan taraf oldu bir farkla annem ben senden tarafa olursam olmaz oğlum ben onun onun anneside senden taraf olacak ki orta yolu bulunsun velakin hiç öyle bir durum olmadı en son anneme kızmak zorunda kaldım istemeye istemeye en ufak bir tartışma geçse aramızda gel kızım gel annesi diyen bir kaynana yüzünden eşim 2. defa gitti ki konuyu anlatsam krize girersiniz 1. sinde gitmeyecektim Allah razısı için evlilik yıkılmasın diye gittim aldım geldim sonra kaynana iki şey söyledi kavga ederken biriniz sus desin öteki sussun susmuyor mu çeksin biraz dolaşsın gelsin diğeri tamam dedik ilk tartışma çıktı sus dedi sinirli olmama rağmen sus dediği için sustum ikinci tartışmada sus dememe rağmen susmadı tabi bu arada bir birimize karşılıklı fiziki müdahale oldu susmayıp tartışmaya devam edince evden kovdu gidiyorum dedim çünkü şiddetin dozajı artacak hoş olmayan durumlar meydana gelmesin diye üstümü değiştirip çıkacağım ve muhteşem kelime evden çıkmak İçin bahane arıyorsun zaten :) ya hem evden kov hem annen evden çıksın birisi desin üstüne bahane arıyorsun olsun bu arada unuttum kaynanama göre kızı hiç bir konuda haksız değildir anayasanın ilk maddesi gibi şimdi kaynanaya söylediğin her şeyi yaptım ama kızın yapmıyor dediğim de o yapmadıysa yapmasın sen yapıver diye şaka gibi bir cümle çıktı ağzından kızını çok düşündüğünü sanabilirsiniz ama öyle değil size kaynanın bütün malı mülkü satıp oğluna harcadığına ve kızına düğünden çeyizine kadar her şeyine kadar kızına yüklemesine rağmen kızının anasını savunması, annesinin de çok kızını düşünüyormuş gibi günde 5 kere aramasına da ayrıca anlam veremiyorum hepiniz mi böylesiniz yoksa milyonda bir olan bu türler bana mı denk geldi normalde de akıllı uyanıktır eşim ama konu oraya geldi mi beyni duruyor kızın anlayamadım sizce neden böyle gerçekten anlam veremiyorum şu an ben işim gereği onların memleketindeyim ailemden uzak o 2 saatlik mesafede olduğu İçin gidiyor yani ben öyle her daim gidemiyorum da derdimi dökecek birileri de yok kim anlatsam ilk fırsatta dillendirmeye kalkıyor karar mekanizmam bozuldu artık siz yol yakınken dönmek mi lazım düzelir mi çocuk falan olursa çok uzun oldu dostlar hakkınızı helal edin 🙏🏻

Kızlar neden evlenince annesine bütün yaşanan en ufak sorunları anlatır?
Cevapla