Eşinden ya da sevgilisi üzerinden geçinen erkeklere neden tahammül ediliyor?

Az önce bir post okudum hatta 2 3 günde 1 muhakkak denk geliyor bu tür postlar işte tüm yuk kadına binmiş kiradir faturadir yemek içmektir vs vs. Hatta bunlar yetmezmiş gibi erkek arkadaşının ya da kocasının borçlarını ödeyenler falan?

Geçen birisi sevgilisinin onu 50 bin kumar borcuna soktuğunu falan yazıyordu..

Ne ben ne de çevremde ki insanlar hiç böyle bir ilişki yaşamadık bana çok garip geliyor. Yetiştirme tarzımızdan midir yoksa karakterimiz mi veya her ikisi mi biz hiç bilmeyiz böyle seyleri

Eşinden ya da sevgilisi üzerinden geçinen erkeklere neden tahammül ediliyor?
Cevapla