Ne saçma erkeklerin çoğu neden böyle , eline kız eli değmemiş bir erkek bulmak çok mu zor?

Annemle sohbet ediyordum, Annem eee sende ne var ne yok diye sordu, bende anlattım herşeyi..

Ne yapcan öyle birini dedi. Bende aynen Anne dedim. Sonra bana her erkek hayatını yaşadıktan sonra eline erkek eli değmemiş kız ister dedi

saçmalık Anne dedim. Namuslu erkeklerde var, kuzenim xy gibi dedim, haklısın dedi.

Ne yani ben şimdi geçmişi bir sapıkla mı evlenmem gerekiyor

Ne saçma erkeklerin çoğu neden böyle , eline kız eli değmemiş bir erkek bulmak çok mu zor?
Cevapla