Yeni birine aşıkken eskiden platonik olduğunuz birine karşı ne hissediyorsunuz?

Arkadaşlar şöyle bir erkek düşünün. 6 yıl birine platonik olmuş. Bunu hiç söylememiş. Sonra bir gün arkadaşı ben gidip söylücem senin kıza platonik olduğunu demiş. Sonra bir bakmış o arkadaşı ve kız yiyişiyor. (Arkadaşı kıza gerçekten söylemiş de kız takmamış mı bilmiyoruz) Sonra bu erkek kendi açıklamasıyla bu kızla bir geleceği olmadığını anlamış. Sonra her biri 1 yıl olmak üzere 2 defa daha birilerine platonik olmuş. Tüm bu platonikler bitince de karşılıklı aşkı bulmuş. Sizce ilk kişiyle ilgili ya bu neden beni sevmedi ki demeye devam eder mi öyle olsa başka birilerine aşık olabilir mi? Yani siz yeni birilerine aşık olunca hala eskisi beni neden sevmedi diye umursuyor musunuz?

Yeni birine aşıkken eskiden platonik olduğunuz birine karşı ne hissediyorsunuz?
Cevapla