Kalbimde kırılmadık yer mi bıraktııınnn yaptığıyla söylediği nedense farklııığ


#selamgençlik 🍀🍀
⭐Kalbim beni benden iyi bilir. Kırıklarımın sarayı kâlbimdir. Gözyaşı dökmüyorum diye gururlanırdım. Meğer kâlbime akıyormuş hepsi, anladım. ⭐
#tubasueda 🍀🍀
elimde saklıyorum hep bişey kırıyorum sakarlıkla 🥺
Yaaa sana bir şey olmasın
oluyor bazen oramı buramı kesiyorum 🥺
Hii dikkat et kendine
etmiş halim bu 😔
Kırılacak kalp kalmadığı için saçlara aktardım bu görevi jfjffjjff
Ya da kalbini koruma altına almışsın diyelim
Kolay gelsiinn
Rica ederim
Cevap
6Cevap
Kalbimde tabi ki
Tipe bak :D Yok saçlarım kalbimden daha önemli
İkisinde de biraz yükleri paylaştıralım demi :D
Denge şart 😅
Demii 😂
Kırıklarımı çöpe attım, artık saklamıyorum..
En güzeli
Yaşadıklarımdan dolayı kafamda saç kalbimde ise sevgi kalmadı
Ahh şu kalbimin dili olsada konuşsa😌
saklamıyorum
Ne saçımızda ne kalbimizde 💅
Kalp
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?