Arkadaşlar sevgilim ile aramızdaki boy farkı 31 cm. Ben 155'im o ise 186, sizce boy farkı ilişki yaşamaya engel mi?

Arkadaşlar sevgilim ile aramızdaki boy farkı 31cm ben 155 im o ise 186 sizce kötü mü durur yoksa tatlıı mı?
Arkadaşlar sevgilim ile aramızdaki boy farkı 31 cm. Ben 155'im o ise 186, sizce boy farkı ilişki yaşamaya engel mi?
Cevapla