AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
156Cevap
Bazı şeyler önceden yazılmıştır. Sadece sıranı bekleyeceksin :)
bak arkadaşım doğru insan mutlaka karşına çıkacaktır sen cizgini bozmadan aramaya devam et
burdan bul kız işte bisürü abaza var tam senlikler :D
Bence zamana brak herseyi eminim mutlu olacagin birisini bulrusun
Arkadas olarak konusabiliriz istersen
Bende de ayni sıkıntı var meslekten dolayi
sevgili isteyerek arama benim gibi... sonra biri çıkar karşına seni mahveder hayatını mahveder ve çeker gider yalanlarıyla...
aynı ben şuebde hep erkek... kursa gidiyorum kız buluyum diye hep erkek ve küçük kzıalr :))) komik ya yaş 29 oldu
Belki Allah seni birilerinden koruyordur...
Orasi kesin zaten eminim buna.
Ee bunu biliyosan sorun yok :) Ne guzel soluyosun iste maasim var isim var diye , bizaman yalnizlik tahtinda oturmaya devm et Allah senin icin hayirlisini karsina cikarir ins..
haklsıın.
Ya yıllardır bu durumdayım yemin ederim. Öyle bir hale geldim ki, sevgilim olursa nasıl davranacağını bile unuttum resmen
:) üzülme
Demesi kolay tabii
Peki, tarafınızdan kabul görecek olan yaş aralığını sorabilirmiyim?
internetten bir çöpçatan sitesine üye olabilirmisin... bunu istemez misin?
Valla aynı dert bende de var iş ortamında hiç kız yok olanda evli çevremde de yok bide tip de yok üstüne üstlük sen söyle nasıl olacak bu iş :)))
Hayatı akışına birak derim ama ks de iyi bir ortam. . arayan bulur..
Ayni dertten muzdaripim bende ekle tanisalim istersen
Asimeala bu kucuk akla gerekmez
zira bu terazi bu kadar sikleti cekmez ;)
:) takma kafana biri gelir seni bulur odunsa yontarsın olursa olur olmazsa evde kalmazsın :)
bende aynıyım her bokum var ama işte şeytan tüyü eksik
sen aceşe ettiğin için böyle bence akışına bırak :)
Selamlar öncelıkle zamana bırakabılırsın önce kısmetın vardır elbet. Sanal ortama katılıp bırak acılabılırsın. Ne bilim Telaş etme,
Bende aynı sen gibiyim keşke senin gibi düşünen bir kız çıksa karşıma.
Allah yardımcın olsun bu kadar abazanın yasadıgı bır toplumda bu konuda zayıf düşmen çok düşündürdü bnı kendınde ara hataları bnce..
etrafına bak otobüste ne bilim gittiğin kafe de felan
Ayni durum bendede var ya nasıl bir nasipsizliktir gidiyor bide sanalda istemiyorum zaten
Maaşın cok ise evlenek
@Romeooooo sana acıyorum valla üvey evlat gibi görüyolar her yorumda batıyosun kardesim inadına +1 vericem :)
bir arti da benden niye disliyolar bu cocuga cok uzuluyorum :D
Bir artı da benden fazla ezik kalmış romeo juliet siz : )
1 arti da benden :D
İnan Bilmiyorum Hani BEnde Aynı Durumdayım Desem Yeridir.
Nasibinde varsa çıkar karşına fazla takma yoksa hiç olmaz :)
maaşına güvenmeseydin ark canlısı olmasaydın teklif kısmetin daha çok olurdu bence
Şansın varsa o bulur seni yoksa arasanda bulamazsın
Sende ki o sans @romeooooo da olaydi o bayanlardan harem kurardi 😀😂
hahahaha :D:D:D : abi kahkaha attım ya
bana mesaj atabilirsin :)) 20-25 yaşlarındaysan tabi :))
eger ortam yoksa sen kurr ozaman nelerle karsılacagını görürsün :)
benim bir kuzen var oda kız bulamıyo keşke ona rastlasan :O
aaaa ne tesadüf benim çevrem de erkekten geçilmiyor ortamları değiştirelim mi
aradığın zamanla gelcektir bekle ve sabret
o zamana kadra her turlu adam gordum ama
hayat sizin beklediğinizi siz beklemeken gerçekleştirir buda "sen bakarken soyunamıyorum" dur derler kız olarak avantajın erkekler sni bulacak zaten gerek görücü olarak gelecekler gerek sokakta okulda orda burda. Bak benimde yok arıyormuyum yok vakt geldiğinde kader elbet karşıma çıkartır
benı goren sevgılım olmadığına ınanmıyor , nasıl bir şans ki karşımada adam gıbı ınsan çıkmıyor.
arkadaşlarım var bazı arkadaşlar onlara gore daha ıyımserım pozitiftim, yardımseverım ayrıca tip olarakta onlardan ıyıyım ama onların her bir işi benden önce oldu, kendim o kadar hızlıyım ama kaderim bir o kadar yavaş , istediğim işe girmek için 5 yılımı orada burada oyalanarak geçirdim , kendi çabamla geldim heryere.
şimdiye kadar sevgilim olmadı olan ile 2 defa görüştüm 40 gün sürdü :) nasip değilmişadım atmayı dene nebileyim bak beğendiğinin gözlerine muhabbet etmeye çalış ne bileyim genelde göz göze geldiğim kızlar mesela dikkatimi çeker hoş kabul emiyorlar ayrı bir konu orası ama :)
yaptım dediğini ama adam sevgılısını sakladı bırde eynı evde yaşıyormuş evlılık sozu verdığı kızı sakladı düşünebiliyor musun. boyle oldu.
karaktersizmiş demekki böyle işe yaramazlara aldanıpta oğutma kendini hayattan polliana ol biraz hayatın pozirif yönlerni görmeye çalış
ya zaten polyannaydım ben o kişiden sonra ıyıce soğudum ben çok pozitiftim bu olay iyice kotu oldu evlenecek halen benı arıyor ozelden düşün. ben boylelrı gorunce ıyıce soğuyorum.
gizli aramalarını kapat ;) hala senin güler yüzünü seven insanlar vardır etrafında o gülerkenki halini esirgeme insanlardan
ıkıyıl once sevgılısnden yenı ayrılmış depresyonda ıken tanıştığım çocukta faceden mesaj atıyor. Zaten ozel aramalara kapattım.
sagol.
facedeki çocuğu dene bakalım belki uyumludur
yok onu ne denıyecem adama o kadar deger verdim , hediyeler aldım depresyonda ya beni küçümserdi boşver ben ona çok değer verdim. bakalım böyle bir aptal bir daha bulur mu :))
kendini kötü hissettirecek insanlardan uzak dur küçümsenmeyecek kadar özenle yaratıldın bunu unutma ve kimse senden daha öenmli değildir.
cok haklısın , sorma adama narsıstmiş bırde çok kompleksiydi, sınavdan benden yüksek aldığını söyledi, sonra da ağzından kaçırdı puanını meğersem puanımı kompleks yapmış , kendisi benden üstün olmalıymış, sanki sınavda bir şey olsa. bu kadar tuhaftı işte.
ıkımızde aynı işte calışıyorduk aynı maaşı alıyorduk , bu süreklı ben senden ve arkadaşında çok çalışıyorum sizden daha ıyıyım hızlıyım siz iş mi yapıyorsunuz , siz saftiriksiniz , aynen bırebır bunları soyledi.
egoist o kendini bir b*k sanma hastalığı :) değer verme hemende sevgilim olsun diye uğraşma özelliklerine bir bak arkadaş olarak yapabilecekmisin yapamayacakmısın taşıyabilecekmi seni sonra pişman olmaktan iyidir. Ortamla falan alakası olmayan birşey asosyalliklede alakalı değil emin ol bakkala markete ekmek almaya giderken bile karşılaşabilirsin kader kısmet nasip işleri
yok bu dedıklerım zaten sevgılım degıllerdı arkadaştık. belkı olur dıye düşünmüştümde sonra bana şunu al bunu al dedi , gittim aldım beyfendıye tişört almadım diye cimri oldum , bak böyle erkeklerde varmış dedim böylesi olacağına olmasın daha iyi. yanlızlık daha ıyı. esrar kullanan çocuklada bır sure konuştuk onun amacıda arkdasıyla bır olup benım yakın kız arkadaşıma farklı sekılde yanaşmak mış çocuk daha sonra bana itiraf etti.
o sekılde davranan cocuğu dışarda gorsen adam sanarsın bır sıyaset yapıyor bır bılmışlık tespih cekıyor guya delıkanlı boyle adamlarıda gordum en sonuncusu zaten sevgılısını sakladı.
senin hyatta maşallah yazsan roman çıkar yani hiç mi denk gelmedi aklı başında ne bileyim normal bir insan
aynısı... evde kaldık biz. treni kacırdık
bir daha okudum bir daha güldüm. Böyle bir cevreden nasıl kurtulacam diosun :) bana özelden yaz benim temiz arkadaşlarım var. Yardımcı olurum
sevgilin olmasını istiyorsun o kolay işte yaş kaçtı
Sendeki şansa bak be hepsinden bişey çıkmış :d
Sorma detaya girmedim ama birde girsem ama hepsi dogrudur.
o nasıl bir şanssızlık öyle ya
Tanışabiliriz istersen..
itinayla ortam yapılır
aradığın benim emin olabilirsin bundan!
Yarın bir çay içelim senle
şans işte kimsenin yüzüne gülmüyor :(
Seni el birliği ile bu dertten kurtaracağız...
Güzel kızlarla tanış ;)
nıye bende çok şükür güzelim zaten :) ne alakası var.
Güzel kızların çevresinde bolca erkek olur seçme şansınn olur :)
Arkdasim zaten 170 boy 90600 yakin fizogim var guzel sayilim egitimliyim maaom da var olmuyor ortamim cok kotu kadin kilikli erkekler var hep sinav ders konusuyorlad dedikoduya cok meraklilar ne diyorum sana ortamim igrenc
Biraz gece hayatı yaşa
Bende şansızım gel iki şansız takılalım biz :)
abimle tanışabilirsin :D
benimde zamanim yok sanal cok bos ya
Takıl bana hayatını yaşa :)
ise yarayan bir taktik bulursan banada söyle
ortamlardan sevgili bakmıyoruzdur belki...
halk egitim kursuna git :))
Çözümünü biliyorsan bana da söyle.
off canım yaa bilmem mi o şanssızlığı :(
çöpçatanlık yapıyım mı kız sana :D ;)
Sana buradan birini bulalım ne dersin?
Özgüven sorunun var nedeni bu yani
Alakasi yok
Aksamlari cik disariya
Ailemle yasiyorum arabam yok evim uzak naail olacak ayrica arkdasim kizlar benden daha asosyal.
Bu kotu.. bir internett yoluyla yapabilirsin ama iyi tani. alisin ibsablari cok kisi taniyorum facete sevgili oldular evlendiler bile
etrafında seni seven birini düşündüğün yok mu
oluyor bazen zamanı gelince hepsi olacak