İş ortamımda yaşça küçük erkekler ve çoğunluğu bayan , kursa gidiyorum kursta da aynı şekilde lise çocukları ve yarısından fazlası bayan , dans kursuna yazıldım aynı şekilde 3 erkek arkadaş evli ve çoğunluğu bayan , zatten o kadar çok bayan arkadaşım var ki, hep bayanlar çıkıyor karşılama. gecen yıl bırısıyle tanıştım oda dost hayatı yaşıyormuş ve sevgilisi olduğundan bahsetmedi, Ondan once tanıştığım kişide esr.. kullanıyordu , bir önceki de sevgılısınden yeni ayrıldığı için depresyondaydı. Niye karşıma kimse çıkmıyor. Fizik olarak gayet güzel olduğumu söylerle , maaşım var , ve dost canlı biriyim ama niye böyle oluyor, tek denilen şey sende şans yok bunu butum cevrem arkadaşlarım aynını söyledi.
Güncellemeler
+1 yıl
boyle bır cevreden nasıl kurtulmalıyım ne yapayım?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar