Sevgilim olsun istiyorum ama hiç ortamım yok ne yapmalıyım?

İş ortamımda yaşça küçük erkekler ve çoğunluğu bayan , kursa gidiyorum kursta da aynı şekilde lise çocukları ve yarısından fazlası bayan , dans kursuna yazıldım aynı şekilde 3 erkek arkadaş evli ve çoğunluğu bayan , zatten o kadar çok bayan arkadaşım var ki, hep bayanlar çıkıyor karşılama. gecen yıl bırısıyle tanıştım oda dost hayatı yaşıyormuş ve sevgilisi olduğundan bahsetmedi, Ondan once tanıştığım kişide esr.. kullanıyordu , bir önceki de sevgılısınden yeni ayrıldığı için depresyondaydı. Niye karşıma kimse çıkmıyor. Fizik olarak gayet güzel olduğumu söylerle , maaşım var , ve dost canlı biriyim ama niye böyle oluyor, tek denilen şey sende şans yok bunu butum cevrem arkadaşlarım aynını söyledi.
Güncellemeler
+1 yıl
boyle bır cevreden nasıl kurtulmalıyım ne yapayım?
Sevgilim olsun istiyorum ama hiç ortamım yok ne yapmalıyım?
Cevapla