Eski flört aynı ortamda bile oturmak istemiyor neden? Kavga falan olmadı?

1 hafta falan konuştuk zaten aynı üni aynı bölüm, bana aşırı yükseliyordu falan başka şeyler de istiyordu ben daha önce yaşamadığım için hemen evet demedim sonra zaten arkadaş kalalım takılmalık arıyorum falan yaptı böyle. Neyse bazen bakıyor falan bana zaten geçen yanıma bir çocuk oturdu bakıyordu fslan.

Ama aynı masada bile oturmak istemiyor ve öyle kavga falan kötü bir şey olmadı yani neden bu kadar düşman gibi davranıyor anlamadım. Kendi de başka kızla takıldı birkaç gün şimdi konuşmuyor. Bu konu hakkında konuşmak için 2 dakika konuşabilir miyiz dedim onu bile istemedi yüzüme bakmadan istemiyorum falan yaptı uzak durmaya çalışıyor, konuşmasak da ki bende onunla konuşmuyorum zaten ama aynı arkadaşlarımız var bu kadar aynı masada oturmak istemeyecek ne oldu anlamadım amaç ne? Nefret mi etmeye başladı bir anda ahsbjshs

Eski flört aynı ortamda bile oturmak istemiyor neden? Kavga falan olmadı?
Cevapla