1 hafta falan konuştuk zaten aynı üni aynı bölüm, bana aşırı yükseliyordu falan başka şeyler de istiyordu ben daha önce yaşamadığım için hemen evet demedim sonra zaten arkadaş kalalım takılmalık arıyorum falan yaptı böyle. Neyse bazen bakıyor falan bana zaten geçen yanıma bir çocuk oturdu bakıyordu fslan.
Ama aynı masada bile oturmak istemiyor ve öyle kavga falan kötü bir şey olmadı yani neden bu kadar düşman gibi davranıyor anlamadım. Kendi de başka kızla takıldı birkaç gün şimdi konuşmuyor. Bu konu hakkında konuşmak için 2 dakika konuşabilir miyiz dedim onu bile istemedi yüzüme bakmadan istemiyorum falan yaptı uzak durmaya çalışıyor, konuşmasak da ki bende onunla konuşmuyorum zaten ama aynı arkadaşlarımız var bu kadar aynı masada oturmak istemeyecek ne oldu anlamadım amaç ne? Nefret mi etmeye başladı bir anda ahsbjshs
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer