Bir kıza aşığım ama açılmakta zorlanıyorum öneriniz var mı?

Üniversitede başka bölümden birine aşığım. Amfide çok karşılaşıyoruz gülümseyerek selam veriyor naber nasıl gidiyor vesaire gibi basit şeyler konuşuyoruz. Ama bir türlü uzun konuşamadık veya hiç oturamadik hep ayaküstü oldu ve arkadaşları yanında olduğu için teke tek konuşmaya davet etmedim. Bir yandan korkak olup açılmadığım için kendimi sucluyorum öbür yandan da açılmaya utanıyorum. Ne önerirsiniz

Bir kıza aşığım ama açılmakta zorlanıyorum öneriniz var mı?
Cevapla